שי שניצר מכריז על מועמדותו לתפקיד נשיא בורסת היהלומים

דור שלישי למשפחת היהלומנים שניצר מתמודד לנשיאות הבורסה ליהלומים בבחירות שיתקיימו בדצמבר הקרוב. שניצר: ״במיוחד בתקופה מורכבת זו, אני סבור שעל כל אחד ואחת מאתנו לעשות למען הכלל. לאחר שנים של פעילות ציבורית בענף, הגעתי למסקנה שזה הרגע הנכון להתגייס בצורה מלא


13:13 ,03.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר הודעתו של נשיא בורסת היהלומים המכהן, יורם דבש, כי לא יתמודד לקדנציה נוספת, הודיע שי שניצר, נשיא חברת ש.שניצר יהלומים בע״מ, כי יתמודד בבחירות הקרובות לתפקיד נשיא הבורסה ליהלומים. הבחירות צפויות להתקיים בחודש דצמבר הקרוב. שניצר כיהן בתפקידים שונים בהנהלות בורסת היהלומים והתאחדות תעשייני היהלומים.

 

עם הכרזתו, ציין שי שניצר: ״משבר הקורונה טלטל את העולם כולו, ובתוכו גם את הכלכלה הישראלית ותעשיית היהלומים. הענף נמצא באחת התקופות הקשות והמורכבות שידענו. הבחירות הקרובות יקבעו, במובנים רבים, את פניו של ענף היהלומים הישראלי לשנים הבאות. לאור הידע והניסיון שצברתי, אני מאמין שיש לי את היכולת להתמודד עם האתגרים הניצבים בפנינו, להצעיד את הבורסה שנית לדרך של צמיחה ושגשוג ולהחזיר את תעשיית היהלומים למקומה במרכז הבמה של הכלכלה הישראלית".

 

שי שניצר (41), בוגר הפקולטה לכלכלה, ולימודי מנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, הוא דור שלישי למשפחת יהלומנים וותיקה. סבו הוא חתן פרס ישראל, משה שניצר ז״ל, מי שכיהן כנשיא בורסת היהלומים הישראלים בשנים 1967-1993, ובנו הבכור של שמואל שניצר, שכיהן כנשיא הבורסה ליהלומים בשתי תקופות שונות (בשנים 1998-2004 ובשנים 2013-2015) וכנשיא הפדרציה העולמית של בורסת היהלומים (WFDB), כאשר לאחר פרישתו מתפקיד זה הוענק לו תואר נשיא כבוד של הפדרציה לכל ימי חייו. שי נשוי ואב לשלושה.