שר הכלכלה כהן הבטיח לסייע בהקמת אזור תעשייה חדש בעכו

זאת במסגרת חתימת הסכם גג בין המשרד הכלכלה ועיריית עכו. מדובר בשטח של 500 דונם המיועד להיות אזור תעשייה איכותי עם מפעלי הייטק


11:13 ,17.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ אלי כהן ביקר בעכו והבטיח לסייע בהקמת אזור תעשייה חדש לעיר על שטח של כ-500 דונם. בכך נענה השר לבקשת ראש העיר עכו שמעון לנקרי לקדם את הנושא במסגרת הסכם הגג שנחתם לאחרונה עם העירייה.

 

בישיבה שנערכה בלשכת ראש העיר השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג'מאל, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, ראשי מינהל, מנהלת אגף קשרי קהילה, ליזו אחיון, מנהלת אזור התעשייה, כרמית כהן ואורחים נוספים. ראש העיר עכו שמעון לנקרי הודה לשר על ביקורו והציג בפניו את התפתחותה של העיר בשנים האחרונות.

 

במהלך הביקור אמר לנקרי, כי העיר עכו היא עיר חשובה ברמה האסטרטגית למדינת ישראל ולכן יש לפעול ולחזק אותה באמצעות מקורות תעסוקה. "אנו הולכים בעשור הקרוב לבנות בעיר אלפי יחידות דיור", הוסיף לנקרי, "ולכן אנו רואים חשיבות בהקמת אזור תעשייה איכותי עם מפעלי הייטק אשר ייתן מענה לזוגות החדשים שיבואו להתגורר בעיר".

 

השר התרשם מהתפתחותה של העיר ואמר: "עכו היא עיר יפה, משגשגת ומתפתחת שנמצאת בתנופת עליה. זו עיר תיירותית שאני באופן אישי אוהב לבוא ולבקר בה, ואני מתחייב לפעול ולקדם תעסוקה איכותית בעיר". עוד אמר השר, כי הסכם הגג עליו חתמה העירייה הוא אבן דרך לעיר והוא יפעל לקידומה והמשך ביסוסה של העיר עכו. "אנו נסייע לך לשמור על עכו כעיר מובילה במדינת ישראל", אמר השר לראש העיר.

 

לאחר מכן, נערך בלשכת ראש העיר מפגש של השר עם ראשי ערים החברים באשכול גליל מערבי.