05.07.04
TNT ישראל: ייבוא חבילות ודברי דואר בקולקט מסין, דרום קוריאה והודו בעלויות מופחתות
אודי כספי, מנכ"ל TNT ישראל, מציין כי השרות החדש יוזיל את עלויות ייבוא האקספרס לישראל מסין, דרום קוריאה והודו. לדבריו, הוזלת הייבוא ממדינות אלה תנוע בין 80% ל- 300% ביחס לחברות מתחרות
03.05.04
שרגא ברוש: שנת 2004 תהיה שנת מפנה בייצוא – יגדל בכ- 9.5% לכ- 21.4 מיליארד דולר
שנת 2004 תהיה שנת מפנה בייצוא הישראלי, הייצוא התעשייתי ללא יהלומים יגדל השנה בכ- 9.5% לעומת אשתקד ויסתכם בכ- 21.4 מיליארד דולרים. כך אמר שרגא ברוש, יו"ר מכון הייצוא במסיבת כתבים לקראת האסיפה השנתית של מכון הייצוא הישראלי שתתקיים ביום חמישי
13.04.04
סוכמו העקרונות לסיוע ליצוא במסלול ענפי – סיוע למאגדים (קונסורציומים)
בסוף השבוע הוכן מסמך עקרונות סופי המשותף למשרד התמ"ת ולמכון הייצוא. במסגרתו יינתן סיוע לחברות שיפעלו במשותף לקידום הייצוא בענף מסוים או קידום הייצוא לשוק מסוים. המשרד לא קבע סכום מקסימלי לסיוע, מתוך כוונה שהקרן תחליט על היקף התמיכה של כל פרוייקט ופרוייקט
24.02.04
אולמרט: הקרן החדשה לעידוד היצוא והשיווק בחו"ל תחל פעילותה בימים הקרובים
קרן חדשה לעידוד היצוא והשיווק לחו"ל תחל לפעול בימים הקרובים, כך אמר מ"מ רוה"מ ושר התמ"ת והתקשורת אהוד אולמרט בהופיעו בכנס דור ההמשך של התאחדות התעשיינים. הקרן החדשה תכלול ארבעה מסלולים:
04.02.04
עליות גבוהות ביצוא להולנד, לסין וספרד וירידות ביצוא לקוסטה ריקה, קוריאה הדרומית וטיוואן
סך ביצוא הסחורות (ללא יהלומים) עליה של 5.6% בשנת 2003 (20 מליארד $),מייצגת שונות גבוהה בין יבשות היעד - כך עולה מניתוח כלכלני תכנון וכלכלה במשרד התמ"ת
01.02.04
ה'מרחב הסיני', הכולל את סין, הונג קונג וטיוואן, קלט בשנת 2003 כ- 40% מסך כל היצוא הישראלי לאסיה
סך היצוא מישראל לאסיה הסתכם בשנת 2003 בכ- 4.6 מיליארד דולר - עליה של כ- 9% לעומת 2002, והיבוא ב- 5.2 מיליארד (גידול של 6% לעומת 2002). חלקו היחסי של היצוא לאסיה הגיע ל- 16% מכלל היצוא הישראלי, וחלקו של היבוא הגיע ל- 15%
15.01.04
ברוש: ממצאי בנק ישראל מחזקים הטענה שהיצוא הישראלי הושפע מחסמים המפריעים להתפתחות היצוא
בתגובה למחקר בנק ישראל בנושא היצוא אומר שרגא ברוש: על בנק ישראל להיות מעורב גם בהסקת המסקנות הנובעות ממחקרו כדי להגדיל את היצוא, הצמיחה והתעסוקה
18.11.03
שרגא ברוש: תקציב המדינה לא מיטיב עם היצוא - יגרום להפסד יצוא של כ – 1.4 מיליארד ₪ השנה
שרגא ברוש: תקציב המדינה לא מיטיב עם היצוא - יגרום להפסד יצוא של כ – 1.4 מיליארד ₪ השנה, ולהפסד של עוד 1.6 מיליארד ₪ בשנת 2004; בשנים 2003-2001 איבד היצוא התעשייתי כ – 6.3 מיליארד דולר (מצטבר) בשל המשבר העולמי בהיי-טק, ההאטה הכלכלית בעולם והמצב הבטחוני - מ
ידיעות נוספות במדור קוריאה הדרומית
>חברת Kuehne & Nagel קוטפת תארים על פעילותה באזור אסיה והפסיפיק/16.10.03
>"צים" מוסיפה פקידה בנמל Qingdao במסגרת שירות AUX/09.10.03
>צפויים שיבושים ניכרים בתפעול נמל פוסאן בדרום קוריאה/17.09.03
>שירות ה- ZCS של צים יפקוד את נמל Xiamen בדרום מזרח סין/11.09.03
>צים מוסיפה פקידות בנמלי Mobile ו- Tampa/28.08.03
>נחתם הסכם להארכת פעילות הקרן לתמיכה משותפת במו"פ תעשייתי בין ישראל וקוריאה/30.07.03
>צים: הקו הגלובלי AMP יחזור לפקוד את נמלי האדריאטי/21.07.03
>התמ"ת: היצוא במאי הואט בגין השביתות במשק והסארס/18.06.03
>בסוף בשנת 2002: כשני מיליון כלי רכב מנועיים בישראל/08.06.03
>שביתה פראית של בעלי משאיות בנמל פוסאן - דרום קוריאה/13.05.03
