חברת FedEx Express חנכה מרכז מיון חדש בשנגחאי

מרכז המיון החדש משתרע על פני 134 אלף מ״ר ומצויד במערכת מיון אוטומטית המאפשרת לעבד עד 36 אלף חבילות בשעה. צפוי להרחיב את סל השירותים והפתרונות ללקוחות החברה באסיה


11:06 ,16.01.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת FedEx Express, חברת משלוחי האקספרס הבינלאומיים השיקה לאחרונה מרכז מיון חדש בנמל התעופה הבינלאומי פודונג שבשנחאי, סין.

 

מחברת FedEx Express נמסר כי נכון להיום החברה מטפלת בכ-12 מיליון משלוחים בכל יום עסקים, באמצעות צי של 650 מטוסים מתקדמים, 100 אלף משאיות ורכבי הפצה ו-400 אלף עובדים מומחים בתחום הבלדרות. כל זאת, באמצעות 10 מרכזי מיון הפזורים ברחבי העולם אשר אליהם מצטרף כעת מרכז המיון החדש בשנחאי. מרכז המיון החדש יספק ללקוחות במזרח סין קישוריות ונוחות רבה יותר לרשת FedEx Express העולמית ולשווקים מעבר לים. במיוחד לאלו אשר שולחים לארה״ב ואירופה.

 

מרכז המיון החדש של FedEx Express בשנגחאי משתרע על פני 134 אלף מטר מרובע, הוא מצויד בטכנולוגיות חדישות המאפשרות יעילות תפעולית ברמה גבוהה מאד. בנוסף הוקם במרכז שירות לקוחות וכן מתקנים מבוקרי טמפרטורה.

 

מהחברה נמסר עוד כי נכון להיום פועלות 66 טיסות שבועיות של יבוא ויצוא ממרכז המיון של החברה  בשנגחאי. המרכז מצויד במערכת מיון אוטומטית המאפשרת לעבד עד 36 אלף חבילות ומסמכים בשעה. בנוסף, נעשה שימוש בטכנולוגיית מידע כדי לשלוח מידע בזמן אמת, כולל מצב טיסה ומיקום המשלוח למכשירים הניידים של הלקוחות, כך שהם יכולים לארגן איסוף בהתאם, ולהפחית עלויות לוגיסטיות. בנוסף, קיימים במקום אזורים ייעודיים עבור המכס הסיני ופיקוח והסגר עבור יבוא ויצוא, כך שמרכז המיון מצליח לפשט את הפעולות ומייעל את הליך השחרור ממכס.

 

דוד ל. קנינגהאם, נשיא ומנכ״ל, FedEx Express אמר: ״אזור אסיה פסיפיק הוא מנהיג הצמיחה של העולם. מדובר בעוד מתקן מרכזי המתווסף לרשת האזורית והגלובלית של FedEx Express אשר יעניק ללקוחות באסיה פסיפיק גישה מהימנה לשווקים הבינלאומיים״.

 

עוד נמסר מחברת FedEx Express כי היא ממשיכה להשקיע בצמיחת הכוח התפעולי שלה על מנת לתת מענה לצרכיהם הספציפיים של לקוחותיה מהענפים השונים. כך למשל המרכז החדש בשנחאי כולל מתקן מבוקר טמפרטורה אשר נועד לתמוך בתעשיית הבריאות בסין שהנו אחד מהמגזרים בעלי הצמיחה המהירה ביותר באזור אסיה פסיפיק.

 

הקמתו של מרכז המיון בשנחאי מחזק את מעמדה של שנחאי כאחד ממרכזי התובלה הגדולים בעולם, אשר מדורגת בין שלוש המדינות המובילות בעולם מזה 10 שנים ברציפות, עם תפוקה של 3.84 מיליון טון בשנת 2017.