גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 13.12.2017
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.55 +0.311
אירו 4.1671 +0.005
ליש"ט 4.7423 +0.266
100 יין 3.1322 +0.433
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

מערכת טראקיביי מחברת בין הלקוחות לנהגי המשאיות

המערכת החכמה מבקשת לפתור את אי הכדאיות הכלכלית של משאיות שחוזרות ריקות מהובלה ומציעה ללקוחות מחירי הובלה מנהגים זמינים בלחיצת כפתור. סיון מרום: לא רוצים לשמוע יותר ׳הובלה מיוחדת׳
30.11.17 / 11:15
מערכת טראקיביי מחברת בין הלקוחות לנהגי המשאיות
30.11.17
מערכת טראקיביי מחברת בין הלקוחות לנהגי המשאיות

מערכת חכמה בשם טראקיביי (Truckiby) עלתה לאחרונה לאוויר והיא מבקשת להביא את עולם הקידמה הטכנולוגית והאפליקציות לתחום הזמנת ההובלות.

 

סיון מרון, אחד ממייסדי המיזם, מציין כי הרעיון למיזם עלה בו כאשר עבד בחברת הובלות במעלות ונתקל בחוסר הכדאיות הכלכלית של המשאית אשר חוזרת ריקה מהובלה. ״בעיית ה׳חזור על ריק׳ מטרידה כל חברת הובלות או מפעל שמחזיק ברשותו יותר מכמה משאיות בודדות. משאית שסיימה יום עבודה חייבת לחזור לנקודת המוצא שלה, וכיום הסיכוי שתחזור מועמסת - אפילו בצורה חלקית - נמוך מאד. כל העמסת סחורה בחזור היא רווח נטו שכן את הנסיעה ממילא חובה לבצע, דלק ישולם בכל מקרה וזמן הנסיעה כבר חושב בשעות העבודה של הנהג. יתרה מזאת, משאית שחוזרת עמוסה חוסכת נסיעות נוספות חצי ריקות, מאפשרת להוזיל עלויות ובמקרה של נהג שהמשאית היא שלו מדובר ברווח כספי נטו״.

 

כאמור, מערכת טראקיביי שעלתה לאוויר לאחרונה, מבקשת למצוא פתרון לבעיה ומחברת בין לקוחות המבקשים להוביל משטחים, מכולות, משלוחי יבוא ויצוא מרמת המשטח ומעלה - עם נהגים שנמצאים בקרבת מקום ושנמצאים בדרכם חזרה הביתה.

 

המערכת משמשת כמעין ׳שוק׳ (״מרקט פלייס״) מתוחכם שמאגד לתוכו את הלקוחות והנהגים, ויודע להתאים את המחירים באופן אוטומטי בהתאם לחוקי ההיצע והביקוש. הלקוח מבקש הצעת מחיר מהנהג וברגע שהלקוח מאשר את המחיר מתבצע חיבור בינו לבין הנהג. אם המחיר לא מתאים ללקוח הוא לא חייב לאשר את הצעת המחיר.

 

עמי שוורץ, שותף נוסף למיזם, ציין כי ״מי שמכיר חברות הובלה יודע שהן, כל אחת בעצמה, כבר חצי סטארט-אפ. הסדרן יודע היכן נמצאת כל משאית, האם הדלת פתוחה, מה מהירות הנסיעה ועוד נתונים רבים. אנחנו בסך הכל רוצים לחבר את כולם ל׳מרקט פלייס׳ אחד כשמצד שני הלקוחות לא ישמעו יותר את המילים ׳הובלה מיוחדת׳ אחרי עשר בבוקר. אנחנו מאמינים במה שאנחנו עושים, ויודעים שזאת רק שאלה של זמן שהמערכת הזאת תתפוס״.

 

 

 





המגזין הדיגיטלי
גליון 913
פייסבוק

×