גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 11.12.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.748 +0.563
אירו 4.2672 +0.284
ליש"ט 4.7286 +0.129
100 יין 3.3124 +0.079
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

רכבת ישראל: מתגברים תדירות הרכבות בצפון ובדרום

רכבת ישראל הודיעה כי היא מרחיבה את השירות לנוסעים ומעבה את תדירות הרכבות בתחנות בצפון הארץ ובדרומה. ״נמשיך ונהפוך כל אבן כדי להביא ככל שניתן לרווחה תחת האילוצים הקיימים״
26.11.18 / 11:54
רכבת ישראל: מתגברים תדירות הרכבות בצפון ובדרום
צילום: רכבת ישראל
רכבת ישראל: מתגברים תדירות הרכבות בצפון ובדרום

חברת רכבת ישראל מסרה כי היא מרחיבה את השירות הרכבתי לתושבי הצפון והדרום, ומאריכה את מסלולן של חלק מהרכבות, כך שיעצרו בתחנות נוספות. המשמעות היא תגבור רכבות לנוסעים בתחנות שדרות; נתיבות; מרכזית המפרץ; חוצות המפרץ; קריית חיים; קריית מוצקין; עכו ונהריה.

 

מרכבת ישראל נמסר כי רכבת ערב מאשקלון (20:06) תמשיך במסלולה לנהריה (23:00) במקום לסיים בתחנת ת״א סבידור. רכבת זו תעצור גם בתחנות ת״א האוניברסיטה (21:14), הרצליה (21:20), נתניה (21:33), חדרה (21:43), בנימינה (21:50), חיפה חוף הכרמל (22:12), מרכזית המפרץ (22:28), חוצות המפרץ (22:32), קרית חיים (22:35), קריית מוצקין (22:38), ועכו (22:50).

 

רכבת ערב מתחנת ת״א סבידור מרכז (21:28) תמשיך במסלולה לתחנת נהריה (23:11) במקום לסיים בתחנת חיפה מרכז השמונה. הרכבת תעצור גם בתחנות מרכזית המפרץ (22:42), חוצות המפרץ (22:45), קריית חיים (22:48), קרית מוצקין (22:51), עכו (23:01) ונהריה.

 

רכבת הבוקר מאשקלון (06:58) תצא מנתיבות (06:36) ותעצור גם בתחנת שדרות (06:45). המשמעות: רכבת נוספת מדי בוקר בשעות העומס לתושבי שדרות ונתיבות, והקלת העומסים מהרכבות האחרות בקו זה.

 

רכבת ערב מרעננה מערב (18:14) תמשיך במסלולה גם לשדרות (20:07) ולנתיבות (20:16) במקום רק עד תחנת אשקלון. המשמעות: רכבת נוספת מדי ערב בשעות העומס לתושבי שדרות ונתיבות, והקלת העומסים מהרכבות האחרות בקו זה.

 

מרכבת ישראל נמסר: ״אנשי רכבת ישראל עושים כל שניתן, ובכלל זה שימוש ברעיונות יצירתיים כדי להקל ככל שניתן על הנוסעים לאור הצפיפות המורגשת ברכבות. הדבר נעשה תוך ניתוח עמוק של הביקוש המשתנה לקווים השונים, בנקודות הזמן המשתנות לאורך היממה. אנו נמשיך ונהפוך כל אבן כדי להביא ככל שניתן לרווחה תחת האילוצים הקיימים של כמות הרכבות, קוצר בתשתית ובזמן מסילה״.

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 925
פייסבוק

×