גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 17.10.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.649 +0.11
אירו 4.214 -0.206
ליש"ט 4.7887 -0.623
100 יין 3.2494 -0.129
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

מועצת המובילים: דיון חירום בעקבות המצב באשדוד

עשויים להחליט כי בכל פעם שתהיה שביתה בנמל תצא הודעה אוטומטית לחברות ההובלה להפסיק ולפקוד את הנמל. מועצת המובילים מעריכה: המשבר בנמלים הולך ללוות אותנו במשך השנתיים הקרובות עד לפתיחת הנמלים החדשים, המשאיות לא תהיינה בנות ערובה
14.05.18 / 10:27
מועצת המובילים: דיון חירום בעקבות המצב באשדוד
14.05.18
מועצת המובילים: דיון חירום בעקבות המצב באשדוד

היום מתכנסת ועדת הנמלים של מועצת המובילם לדיון חירום בעקבות המצב בנמל אשדוד. על הפרק החלטה אסטרטגית: כל פעם שתהיה שביתה בנמל, תצא הודעה אוטומטית לחברות ההובלה להפסיק לפקוד את הנמל.

 

ממועצת המובילים נמסר כי ״מזה תקופה קיים מצב מתמשך, שבו ועדי נמל אשדוד נוקטים בשיטת עבודה של ׳שביתה איטלקית׳ אשר גורמת לנזקים כלכליים כבדים, הן לחברות ההובלה והן לנהגים״.

 

כך, למשל, אתמול בבוקר מספרים ממועצת המובילים כי התקבלה הודעה מהנמל כי המחשבים לא עובדים ואין להגיע לנמל. לאחר מספר שעות, התקבלה הודעה כי התקלה תוקנה ולאחר זמן מה עוד הפעם נמסרה הודעה מהנמל על תקלה. ״בפועל״, מציינים במועצת המובילים, ״בימים האחרונים, נמל אשדוד איננו מתפקד״. 

 

״במציאות עגומה זו, חברות ההובלה מתקשות להעמיד שירותים נאותים ללקוחותיהם, ועקב כך נוצרה פגיעה מערכתית כוללת. לא ייתכן שבית הדין ינהל את הנמל, בעוד שר התחבורה ישב בלשכתו בחיבוק ידיים וההסתדרות מנהלת שיח חירשים עם הממשלה.

 

״בעקבות המצב העגום הזה, תתכנס מחר וועדת הנמלים של מועצת המובילים לדיון חירום כאשר הגישה קובעת שהמשאיות לא תהיינה בנות ערובה בסכסוך שבין הוועדים וההנהלה. ההחלטה שעומדת על הפרק הינה להודיע לחברות ההובלה לא לפקוד את נמל אשדוד עד להודעה חדשה״.

 

ממועצת המובילים נמסר כי להערכתם ״המשבר בנמלים הולך ללוות אותנו במשך השנתיים הקרובות ערב פתיחת הנמלים החדשים המופרטים, ועל כן ההחלטה שלא לפקוד נמלים תתקבל כתגובה אסטרטגית שאומרת שכל פעם שניתקל בשביתה מסוג כזה או אחר, באופן אוטומטי, תצא הנחייה ממטה המועצה לחברות ההובלה שלא לפקוד את הנמלים באופן מוחלט״.

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 923
פייסבוק

×