דירקטוריון נמל אשדוד אישר את ההסכמות מול העובדים

ההסכמות והאישורים שהושגו יאפשרו לחתום על הסכם הרפורמה בנמל אשדוד ובכך להשלים את המהלך ההיסטורי לשינוי מבני כולל בנמלי הים של ישראל. יו״ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור: בעזרת הרפורמה נשיג התייעלות וגמישות תפעולית. מקווים להוציא לפרישה מרצון כ-270 עובדים


13:03 ,11.02.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

הישג היסטורי בנמל אשדוד. דירקטוריון נמל אשדוד אישר אתמול את ההסכמות שהושגו מול העובדים וההסתדרות. נזכיר כי ביום ראשון השבוע הודיעה ההסתדרות כי הושגה הסכמה בין נציגי הוועדים בנמל אשדוד, נציגי ההסתדרות, האוצר, ההסתדרות והנהלת חברת נמל אשדוד.

 

ההסכמות והאישורים שהושגו יאפשרו לחתום על הסכם הרפורמה בנמל אשדוד ובכך להשלים את המהלך ההיסטורי לשינוי מבני כולל בנמלי הים של ישראל.

 

בשיחה שערכה מערכת PORT2PORT עם יו״ר חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, היא ציינה כי ״מדובר בהסכם היסטורי וברגע מרגש. התהליך נמשך שבע וחצי שנים ואני מתעסקת בזה כבר ארבע שנים, מיום כניסתי לתפקיד. מדובר בתהליך ארוך ולא פשוט שכולל שינויים ארגוניים עמוקים, שינוי תפיסתי, שינוי ב-DNA, והשינוי הזה הוא רק התחלה של שינוי. מצד אחד יש לנו הישג משמעותי ומצד שני אנחנו נכנסים כעת לעידן של תחרות, ואנחנו צריכים להתמקד במשימה הזאת – לרתום את ההתייעלות ואת הגמישות התפעולית לטובת פעילות עסקית ותחרותית של הנמל. העובדים ראו במשך השנים את הנמל החדש נבנה אל מול עיניהם, וזה קרה לאט, אבל ההבנה שהתחרות אוטוטו מתחילה חלחלה, והם מבינים שכדי לשרוד מול התחרות הזאת חברת נמל אשדוד צריכה לפעול כמו חברה עסקית לכל דבר״.

 

אורנה הוזמן בכור הוסיפה כי ״ההסכם השיג התייעלות בכל מיני תחומים וגם שמנו לנו מטרה להוציא כ-270 עובדים שיפרשו מרצון עם תנאים מאוד טובים, ואני חייבת לומר שזו הסנונית הראשונה במספר צעדים שיש לנו במטרה להפוך לחברה עסקית תחרותית״.