צים רכשה 3,000 מכולות קירור חדשות

במהלך השנה הנוכחית צים תקבל לרשותה 3,000 מכולות קירור חדשות תחת המותג ZIMonitor שתהיינה מצוידות במערכת מעקב. 500 מתוך המכולות החדשות ייוצרו בטכנולוגיית STAR COOL על ידי חברת MCI


14:45 ,28.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה היום כי היא הזמינה מכולות קירור המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת תחת המותג ZIMonitor. במהלך השנה הנוכחית צים תקבל לרשותה 3,000 מכולות חדשות המצוידות בטכנולוגיית הקירור שהוזכרה תוך שהן מצוידות בנוסף בטכנולוגיית המעקב של צים. 500 מתוך המכולות החדשות ייוצרו בטכנולוגיית STAR COOL על ידי חברת MCI. מחברת צים נמסר כי הצפי לקבלת המכולות הינו חודשים אוגוסט - ספטמבר.

 

מכולות הקירור החדשות אשר תהיינה מצוידות בטכנולוגיית STAR COOL מעוצבות כך שיחידת הקירור הינה חלק אינטגרלי מהמכולה. לעיצוב זה מספר יתרונות כגון משקל נמוך יותר, יכולת אחסון גדולה יותר, חדירה מפוחתת של חום לתוך המכולה והתייעלות אנרגטית כוללת שהתוצאה הסופית שלה היא עקבות פחמן מופחתות.

 

דן ברטל, מנהל צי המכולות של צים שירותי ספנות, ציין כי ״אנחנו מרחיבים את צי המכולות המתקדם שלנו במטרה לתת מענה הולם לצרכי הלקוחות בשירות הייחודי של ZIMonitor. המכולות החדשות הפועלות תחת חיסכון אנרגטי משמעותי תורמות בנוסף גם לפליטה נמוכה ועקבות פחמן מופחתות״.

 

אנדרה הולצס, מנהל מחלקת מכירות ושיווק בחברת MCI, ציין כי ״אנחנו מרוצים מאוד להוסיף את חברת צים לרשימת הלקוחות שלנו. מכולות הקירור הפועלות תחת טכנולוגיית STAR COOL יקחו את מכולות הקירור של צים לרמה גבוהה ביותר. הטכנולוגיה נתמכת על ידי רשת שירות גלובלית ומספקת יעילות ואמינות ברמה גבוהה מאוד״.