תחזית של חברת המחקר Drewry צופה כי תעבורת ההובלה הימית בקירור צפויה לגדול בקצב שנתי של 3.7% ולהגיע ל-156 מיליון טון עד שנת 2024. על פי תחזית החברה מטען כללי (Dry Cargo) צפוי לגדול בקצב שנתי של 2.2% בתקופה זו.
פיליפ גריי, ראש מחלקת מחקר של הובלה בקירור בחברת Drewry, ציין כי ״זמינותו של ציוד מכולה למשלוח בקירור נותרה בגדר אתגר, וזאת בשל חוסר האיזון הגבוה הקיים בנתיבי הסחר בהובלה בקירור״. גריי הוסיף כי ״חברת Drwery צופה כי התנאים ייעשו לחוצים יותר שכן צמיחת ציוד הקירור אינו צפויה לעמוד בקצב הביקוש הצפוי למטען מקורר״.
עוד טוענת חברת המחקר בתחזית שלה כי אניות קירור ייעודיות צפויות להפסיד נתח שוק לטובת אניות מכולה המשנעות מכולות מקוררות. לטענת החברה, נתח השוק של אניות קירור ייעודיות צפוי לרדת מ-13% בשנת 2019 ל-8% בלבד עד שנת 2024.