פורום IPL קיים מפגש בחברת K+N בנושא ניהול שרשרת האספקה

כשישים מחברי הפורום שמעו הרצאות על לוגיסטיקה מבוססת מידע ויתרונותיה, דרישות רגולציה והשפעתן על התהליך הלוגיסטי וכן על שימוש בטכנולוגיות חדשות לטובת ניטור טמפרטורה ומעקב משלוחים


13:53 ,17.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

כ-60 מחברי פורום Israel Pharma & Medical Logistics ביניהם חברות פארמה, ציוד רפואי וספקים לוגיסטיים, השתתפו היום במפגש שאירחה חברת Kuehne Nagel ועסק בניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare.

 

את המפגש פתח שרון צור מחברת טבע, אשר הרצה על לוגיסטיקה מבוססת מידע וכיצד היא יכולה לייצר ערך מוסף לארגון. בין היתר, התייחס צור ליחסי הגומלין בין הלוגיסטיקה לשרשרת האספקה ולהשפעתה על הפעילות העסקית. כמו כן, הוא דיבר על הפיכת הנתונים השונים למידע ישים ועל חשיבות שיתוף הפעולה בין הגופים השונים הן בתוך הארגון והן מול הספקים. בהרצאה שולבו דוגמאות לאופטימיזציה ותהליכים לשיפור מתמיד המתנהלים בחברה.

 

בהמשך, הציג יגאל ידוב, מנהל הפתרונות בחברת Zetes ישראל, פרויקט Serialisation שיושם לאחרונה בקווי יצור של חברה ישראלית במטרה לאפשר בקרה תפעולית ועקיבות מלאה. בין היתר התייחס ידוב לדרישות הרגולציה ולגורמים נוספים המשפיעים על התהליך. כמו כן, הוצג דו״ח המנתח את המגמות והאתגרים העומדים בפני יצרנים במדינות שונות בעולם, ממנו עולה כי לכ-60% מהם אין נראות בזמן אמת להיקף המלאי בארגון.

 

לסיכום, הרצה אייל קורן, מנכ״ל Varcode על נושא העקיבות הדיגיטלית. קורן התייחס לשימוש בטכנולוגית BlockChain במטרה למנוע זיופי תרופות וסקר טכנולוגיה חדשה לניטור טמפרטורה ומעקב משלוחים.

 

את המפגש הנחה שי חיימוב, מנהל פורום Israel Pharma & Medical Logistics