ממסך המחשב לתנועת המכולות – כנס PORT2PORT בסימן חדשנות טכנולוגית

האפליקציות, הבשורה של 2016 על סוף עידן הניירת והמגמות החדשות בתנועת המטענים בעולם. הוועידה השנתיתPORT2PORT תתמקד השנה בחדשנות וטכנולוגיה בשרשרת האספקה


12:06 ,09.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בעוד שבוע זה קורה. ועידת PORT2PORT, תיערך ב- 16 ביוני באולם האווניו שבקרית שדה התעופה, זו השנה התשיעית ברציפות, והשנה במעמד שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ. מדובר באירוע הגדול והמשמעותי ביותר בענף סחר החוץ בישראל. אלפי מבקרים פוקדים מדי שנה את האירוע בו משתתפים מקבלי ההחלטות בענף, לצד נציגי חברות ועובדי תאגידים ומשרדי ממשלה.


הארוע יכלול כמדי שנה ועידה ולצדה תערוכה מרובת משתתפים ורווייה באטרקציות המציעה הרבה מינגלינג בין לקוחות הקצה לספקי השירותים הלוגיסטיים. בין האטרקציות ניתן לציין את נמל חיפה אשר מזמין את הקהל הרחב לחווייה ימית מרשימה באמצעות סרט מציאות מדומה המציג את הישגי הנמל ב-360 מעלות.

 

כאמור, לצד התערוכה תיערך ועידה שתארח מצעד של בכירים מרשים במיוחד והיא תיערך במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, ותארח את שגריר דנמרק בישראל מר יספר ואר, דירקטור בכיר מחברת DSV העולמית מר פלמינג אולה נילסן, וביחד עם הנהלת UTi בישראל תושק בטקס חגיגי פעילותה של DSV ישראל.

 

מנכ"ל קבוצת ממן, מר עפר לינצ'בסקי, יסקור בפני משתתפי הוועידה את נושא החדשנות הטכנולוגית בשרשרת האספקה, ועל הכורח בחדשנות בקרב חברות שרוצות לשרוד את המציאות הדינמית התחרותית, הווה אומר השקעה בסטארט-אפים, התמקדות בסגמנט הלוגיסטיקה ומציאת משקיעים רלוונטיים.  

 

גם שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר ומי שהיה עד לפני מספר שנים מנהל אזור ישראל בחברת צים, ישתתף בוועידה השנתית וייתן סקירה על חדשנות כלכלית בפרספקטיבה של משרד האוצר.


הועידה תכלול 2 פאנלים מקצועיים. הראשון, בהנחיית נשיא לשכת הספנות ד״ר יורם זבה ובהשתתפות מנדי זלצמן, עדני סימקין, פיני סבח, סיגל מנהיים קצוביץ וניר אבני, יתמקד במגמות הגלובליות של הספנות והלוגיסטיקה והשלכותם על הפעילות בישראל.

 

הפנאל השני, בהנחיית איציק דנה ובשתתפות שוקי אלדר, גבי כנפו, רמי פרידנזון ורועי שלזינגר, יתמקד בטכנולוגיה לאורך השרשרת הלוגיסטית.

 

הקהל בכנס יזכה בסדרת הרצאות במתכונת TED, לרבות כיצד הופכים מכולה סטנדרטית למכולה "חכמה", כמו גם חשיפה ראשונה למערכת ה- Log Box - ארכיון מסמכי סחר חוץ חדשנית.

 

המפגש ייחתם בסקירה ייחודית של שר הבינוי, אלוף מיל. יואב גלנט, שיציג את נושא אבטחת נתיבי השיט והאתגר שהוא מציב.

 

להרשמה ופרטים נוספים - לחצ/י כאן