מארסק רוכשת חברת אחסנה והפצה בארה״ב

הודיעה על רכישתה של חברת Performance Team האמריקאית – חברה בעלת יכולות מוכחות בתחום מרכזי ההפצה, אי-קומרס ותחבורה יבשתית. שווי העסקה הוא 545 מיליון דולר והעסקה צפויה להיסגר ב-1 באפריל 2020


12:37 ,25.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת א.פ. מולר מארסק הודיעה על המשך חיזוק הזרוע הלוגיסטית שלה לטובת לקוחותיה באמצעות רכישתה של חברת Performance Team האמריקאית – חברה בעלת יכולות מוכחות בתחום מרכזי ההפצה, אי-קומרס ותחבורה יבשתית. שווי העסקה הוא 545 מיליון דולר והעסקה צפויה להיסגר ב-1 באפריל 2020.

 

מארסק הודיעה כי הגיעה להסכם לרכישת Performance Team, חברת אחסנה והפצה בולטת בארה״ב המתמחה בהפצה במגזרי B2B ו-B2C בתחום הקמעונאות, סיטונאות ואי-קומרס עם 24 אתרי אחסנה שונים. לחברה רקורד של צמיחה רווחית של 17% בשנה בארבע השנים האחרונות, כאשר הכנסות החברה ב-2019 הגיעו ל-525 מיליון דולר.

 

וינסנט קלרק, מנכ״ל החטיבה הימית והלוגיסטית במארסק, ציין כי ״עם רכישה זו אנו משקיעים ביכולות תפעוליות מובחרות כדי לשפר משמעותית את הצעת האחסון וההפצה הקיימת שלנו. הדבר יחזק את היכולת שלנו לספק מוצרים ופתרונות העונים על צרכי שרשרת האספקה ​​מקצה לקצה. עם הפלטפורמה החזקה שלה, חברת Performance Team היא התאמה טובה עבור מארסק, שכן הם משלימים את הצעת האחסון וההפצה הנוכחית שלנו ללקוחות בצפון אמריקה ויאפשרו צמיחה עתידית״.

 

חברת Performance Team הוא עסק משפחתי שהחל לפעול בשנת 1987 בקליפורניה, ארה״ב. החברה מפעילה כיום 24 אתרי מחסנים המשתרעים על פני 800,000 מ״ר במיקומים אסטרטגיים של שרשרת האספקה.  ​

 

קרייג קפלן, מנכ״ל Performance Team, שיישאר מנכ״ל החברה עד לסיום סגירת העיסקה, ציין כי ״הצטרפות למובילה עולמית בתחום הובלת מכולות כמו מארסק היא ההתאמה האידיאלית לצמיחה העתידית של החברה והלקוחות. למארסק נוכחות משמעותית כאן בארה״ב. יש להם הלך רוח לטובת שיפור מתמשך כמו שלנו, ויחד אנו יכולים לספק פתרונות לוגיסטיים אטרקטיביים שהופכים את הלקוחות שלנו לתחרותיים יותר. נמשיך להיות ממוקדים בלקוחות שלנו, ואנחנו נרגשים לספק תוצאות לשנים הבאות״.