חברת DHL אקספרס רוכשת 8 מטוסי בואינג 777

ג׳ון פירסון, מנכ״ל DHL Express: היקף המסחר האלקטרוני שלנו צמח ביותר מ-40% ברבעון הרביעי. בהזמנה של שמונה מטוסי מטען רחבי גוף, אנו מדגישים את האמונה שלנו כי האי-קומרס הוא מגה-טרנד מתמשך


11:58 ,12.01.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL Express, ספקית שירותי האקספרס המובילה, וחברת בואינג הודיעו היום כי חברת הלוגיסטיקה העולמית ביצעה הזמנה לשמונה מטוסי הובלה חדשים נוספים של בואינג 777. ההשקעה מסמנת צעד נוסף בהרחבתה של DHL Express את הרשת האווירית הבין-יבשתית שלה כדי לענות על דרישת הלקוחות בשווקי משלוח אקספרס בינלאומיים שצומחים במהירות. החברה תקבל לרשותה את המטוסים הראשונים בהזמנה במהלך 2022. החברה קיבלה בנוסף אופציה לרכישת ארבעה מטוסי מטען נוספים.

 

ג׳ון פירסון, מנכ״ל DHL Express, ציין כי ״למרות שמשבר הבריאות הנוכחי דחף להפסקה בכמה תחומים, הסחר העולמי לא עמד במקום. מונע על ידי גלובליזציה, דיגיטליזציה וביקוש חסר תקדים של לקוחותינו בעונת השיא האחרונה, היקף המסחר האלקטרוני שלנו צמח ביותר מ-40% ברבעון הרביעי. בהזמנה של שמונה מטוסי מטען רחבי גוף, אנו מדגישים את האמונה שלנו כי האי-קומרס הוא מגה-טרנד מתמשך. זו הסיבה שהחלטנו לפעול מוקדם ולהתחיל את שנת 2021 עם ההשקעה כזאת בעתיד החברה״.

 

מטוס ההובלה הדו-מנועי הגדול והמסוגל בעולם, ה- B777 תומך בצמיחה עתידית תוך מתן אמינות יוצאת מן הכלל. יתר על כן, המטוס תורם למטרות הקיימות המחויבות עקב הטכנולוגיה החסכונית בדלק שלהם המפחיתה את פליטת ה- CO2 ב -18 אחוזים בהשוואה למטוסי B747-400 הישנים שהוא מחליף.

 

מטוס המטען של בואינג מדגם 777 הוא המטוס הדו-מנועי בעל טווח הטיסה הגדול ביותר יכול לטוס למרחק של 9,200 ק״מ כמו גם לשאת מטען מירבי של 102,010 ק״ג. הדבר מאפשר לחברת DHL Express לבצע פחות עצירות ולהפחית את דמי הנחיתה הנלווים בנתיבים ארוכי טווח, וכתוצאה מכך עלויות הנסיעה נמוכות יותר עבור כל מטוס מטען גדול.