סאן דור: הטסת חירום רפואית מקייב לישראל

הטיסה המיוחדת, שבוצעה במטוס בואינג 737 של אל על, הופעלה במתכונת אמבולנס אווירי. הטיסה נעשתה בהתראה קצרה מאוד, בטווח של שעות. סאן דור וחברת מדאסיס הטסות רפואיות הפעילו את טיסת החילוץ שכללה רופא מומחה ושני פרמדיקים


11:55 ,08.12.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

הטיסה המיוחדת, שבוצעה במטוס בואינג 737 של אל על, הופעלה במתכונת אמבולנס אווירי לצורך הבאת משפחתו של שליח חב״ד באוקראינה. האם, שנמצאת במצב רפואי קשה, הוטסה באלונקה כשהיא מחוברת לציוד תומך נשימה מציל חיים, אבי המשפחה אף הוא חולה קל וארבעת ילדיהם בריאים.

 

הטיסה נעשתה בהתראה קצרה מאוד, בטווח של שעות. סאן דור וחברת מדאסיס הטסות רפואיות הפעילו את טיסת החילוץ שכללה רופא מומחה ושני פרמדיקים שעברו הכשרה מיוחדת להטסות מסוג זה על מנת ללוות את החולים ובני משפחתם לישראל. 

 

על הטיסה מת״א יצאו 3 אנשי צוות רפואי מטעם מדאסיס על מנת ללוות את החולים ובני משפחתם לארץ. מטרת הטיסה הייתה הבאת אם המשפחה ארצה על מנת שתוכל לקבל טיפול רפואי מתקדם מזה המוענק באוקראינה. סאן דור ומדאסיס הטסות רפואיות משתפות פעולה מזה שנים רבות בהטסות רפואיות על טיסות קו וכן בטיסות מיוחדות.

 

משה גרוסברגר, מנכ״ל מדאסיס הטסות רפואיות: ״מספר שעות לאחר קבלת החלטת הרופאים על הצורך בהטסה רפואית דחופה, היינו כבר באוויר בדרך להציל את חייה של הגברת הצעירה, אודות לחברת סאן דור ולצוות הרפואי שנרתמו בזריזות וביעילות רבה״.

 

 

מצ"ב תמונות מהטיסה המיוחדת של סאן דור וחברת מדאסיס הטסות רפואיות.