FedEx ישראל משיקה קטלוג מתנות ייחודי

החברה הכריזה על שירות מתנות חדש אשר יפעל לכל מקום בעולם ובכל ימות השנה ולא רק בתקופת חג המולד וראש השנה האזרחי


00:00 ,02.12.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הכריזה על שירות מתנות חדש אשר יפעל לכל מקום בעולם ובכל ימות השנה ולא רק בתקופת חג המולד וראש השנה האזרחי
 
מחברת FedEx ישראל נמסר כי כיום ניתן לקנות מתנות לחו"ל באמצעות הקטלוג המתנות ואתר חדש GiftExpress שמשיקה חברת FedEx ישראל, וזאת בכל ימות השנה ולא רק בתקופה זאת.
 
דרור פריש סמנכ"ל מכירות FedEx ישראל: "כבכל שנה אנו משיקים את קטלוג המתנות של FedExישראל בתקופת חג המולד, הידועה בכל העולם כתקופה עם הביקושים הגבוהים ביותר למתנות. אנו רואים שדווקא היום חיזוק וטיפוח הקשר עם הלקוח הינו צורך חשוב במיוחד".
 
פריש הוסיף כי "השנה החלטנו להרחיב את השירות אל מעבר לחג ולאפשר את חוויית הרכישה והשילוח האולטימטיביים לכל אירוע, בכל מקום בעולם, וכל ימות השנה. ההחלטה להרחיב שירות זה נולדה מתוך צורך הולך וגדל שזיהינו אצל אנשי עסקים ואנשים פרטיים למתנות מגוונות שלאו דווקא מיועדות לחג המולד וראש השנה האזרחי".
 
בין עשרות המתנות שנבחרו לקטלוג ניתן למצוא את מגילות ים המלח ממוזיאון ישראל, פינוקי ספא, ערכות טיפוח מים המלח, חמסות וצמידים בצבעים ארץ ישראלים, שוקולד של מקס ברנר, יינות של יקבי דלתון וברקן, דיסקים וספרים מבית סטימצקי ועוד.
 
מחברת FedEx ישראל נמסר כי משלוחי המתנות יישלחו לכל רחבי העולם כאשר השירות כולל אריזה מקצועית, הובלת המתנה, מסירתה בחו"ל וקבלת אישור על ביצוע המסירה. ניתן להוסיף למתנות כרטיס ברכה עם הקדשה אישית ולוגו החברה.