חברת FedEx ישראל מחדשת באופן מלא את שירותי בלדרות האקספרס וסל השירותים המלא, בייצוא וייבוא. זאת, בעקבות פתיחתו המחודשת של המרחב האווירי של ישראל, לאחר כשבועיים של השבתה כמעט מוחלטת על רקע העימות הצבאי מול איראן וארגון כלביא.
כזכור, במהלך הלחימה נסגר המרחב האווירי של ישראל לחלוטין למספר ימים ונפתח בהדרגה תחת מגבלות מחמירות – מצב שהוביל לשיבושים קשים בלוחות הזמנים של חברות תעופה, חברות שילוח ובלדרות בינלאומית, ולצמצום משמעותי של זרימת סחורות וציוד חיוני.
מרים צור, מנכ״לית FedEx ישראל, מסרה: ״לאחר תקופה מאתגרת, שבמהלכה המרחב האווירי של ישראל היה סגור, FedEx שמחה להודיע כי כל שירותי הייבוא והייצוא המהירים מישראל ואליה חודשו במלואם. התמודדנו עם מציאות משתנה ודינמית, והשתמשנו ברשת הבלעדית שלנו ובמומחיות הארגונית של FedEx כדי להסתגל באופן שוטף לצרכים של לקוחותינו.”
עוד הוסיפה צור: ״שמנו לעצמנו כמטרה עליונה את בטיחותם של חברי הצוות שלנו, לצד המשך תנועת הסחר הבינלאומי. אנו גאים להיות חברת הבלדרות האקספרס הראשונה שהמשיכה לפעול, גם תחת מגבלות חמורות, ולספק שירותי ייבוא וייצוא. נמשיך להישאר מחויבים למתן שירות אמין, מקצועי ויציב – שירות ששומר על עסקים ישראליים מחוברים ופועלים בצורה חלקה.”
עם פתיחת המרחב האווירי, חברות בלדרות ותעופה נוספות נערכות לחידוש ההפעלה הסדירה, אולם בענף מעריכים כי ההתאוששות צפויה להיות הדרגתית. ב-FedEx מציינים כי החברה ערוכה להמשיך ולספק שירותי שילוח יציבים, תוך התאמה לצרכים משתנים והבטחה לשמור על רצף עסקי עבור לקוחותיה בישראל ומחוצה לה.