חברת DHL אקספרס ישראל לקחה חלק ביום היוגה הבינלאומי

חברת DHL סייעה בשינוע של המזרנים המודפסים והמיוחדים מהמזרח לישראל, ועשתה זאת בזמן שיא של עד 48 שעות. בכיכר פוזרו כ-1,500 מ"ר של מזרונים ועליהם יצירת אמנות ענקית


12:43 ,22.06.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL אקספרס ישראל לקחה חלק ביום היוגה הבינלאומי שנערך בכיכר רבין בתל אביב אתמול. במהלך האירוע, שנערך בחסות עיריית תל אביב, פוזרו כ-1,500 מ"ר של מזרונים בכיכר רבין אשר המתינו לתושבים ולאורחים שהגיעו לערוך תרגולי יוגה בכיכר.

 

על המזרונים שפוזרו בכיכר אחראי אתר האינטרנט dream.me בניצוחה של שרונה קרני כהן אשר רגילה מדי יום להגשים חלומות של אנשים באמצעות הכנת יצירות אמנות מפתיעות המבוססות על חלומות של אנשים. לרגל יום היוגה הבינלאומי פנתה כהן לאלפי לקוחות האתר, וביקשה לשמוע על החלום שלהם על מדינת ישראל בעוד 30 שנה - כאשר המדינה תחגוג יום הולדת מאה. מהחלומות היא יצרה יצירת אמנות ענקית אשר חולקה לאלפי מזרוני יוגה שפוזרו בכיכר.

 

יונתן איבגי, סמנכ"ל השיווק של DHL אקספרס ישראל, סיפר כי כאשר שמע על היוזמה של dream.me חש התרגשות והזדהות רבה. "גם אנחנו עובדים עם אי-קומרס ואלמנט ההפתעה הוא רעיון נפלא. גם חברת DHL מאמינה בחלומות של אנשים, והדבר שמניע אותנו יותר מכל זה להעביר חלומות של אנשים ממקום למקום בין אם זה עסקים או אנשים פרטיים".

 

על מנת להגשים את היוזמה של אתר dream.me בכיכר רבין סייעה חברת DHL בשינוע של המזרנים המודפסים והמיוחדים מהמזרח לישראל, ועשתה זאת בזמן שיא של עד 48 שעות.