מרכז החדשנות של UPS בישראל זכה בפרס החדשנות הארגונית

ועדת ההיגוי של הלשכה לטכנולוגיות המידע הגדירה את הקמת מרכז החדשנות לסטארט-אפים והטמעת טכנולוגיות מתקדמות במערך הארגוני כ״פעילויות מעוררות השראה בחדשנות ארגונית״. הפרס הוענק לשי גוטמן, סמנכ״ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS בישראל


12:20 ,05.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל זכתה בפרס החדשנות הארגונית על ידי הלשכה לטכנולוגיות המידע. הבחירה נעשתה על ידי ועדת ההיגוי של הלשכה בראשות ד״ר אלון הסגל, אשר הגדירה את הקמת מרכז החדשנות לסטארט-אפים Ship Your Innovation'' והטמעת טכנולוגיות מתקדמות במערך הארגוני של החברה כ״פעילויות מעוררות השראה בחדשנות ארגונית״.

 

הלשכה לטכנולוגיות המידע בחנה עשרות ארגונים בישראל והתמקדה בעיקר באלו היודעים לפרוץ דרך ייחודית ליצירת חדשנות פנים ארגונית. UPS בישראל, אשר הקימה את מרכז החדשנות ב-2017, נמצאה כארגון שהוביל להשפעה ישירה ומוצלחת על תרבות החדשנות של החברה ובמקביל שילבה יוזמות ושיתופי פעולה חיצוניים יעילים ומניבים.

 

חברת UPS בישראל מאפשרת שילוב של חברות סטארט-אפ בחממה הטכנולוגית הפועלות בתחומים שונים כדוגמת: פתרונות משלוחים בעזרת בינה מלאכותית, סייבר, סחר אלקטרוני, יעילות צי ועוד. מלבד זאת, בחברה הוקם מערך ניהול ייחודי להובלת טרנספורמציה דיגיטלית, פיתוח שירותים עצמאים ללקוחות החברה.

 

הפרס הוענק לשי גוטמן, סמנכ״ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS בישראל, האמון על ניהול מרכז החדשנות  Ship Your Innovationבוועידת ישראל לטכנולוגיות המידע.

 

שי גוטמן, סמנכ״ל טכנולוגיות וחדשנות UPS בישראל, מציין כי ״הקמת מרכז החדשנות מאפשר ל-UPS בישראל להוביל לשינויי טכנולוגיה מהותיים המייעלים את זרימת העבודה בארגון ומחוצה לו. בשנים האחרונות הצבנו לעצמנו מטרה להיות חוד החנית הטכנולוגית בניהול עולם הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה. ההוקרה של הלשכה לטכנולוגיות המידע מהווה הוכחה נוספת שאנו בדרך הנכונה״.