הסתיימו העיצומים בנמל חיפה

העובדים בנמל חיפה יחזרו לעבוד בקצב עבודה רגיל, ולעבודה תקינה וסדירה היום במשמרת ב׳. על פי הדיווחים בימים הקרובים תתקיים פגישה בין העובדים ונציגיהם מול נציגי רשות החברות הממשלתיות


13:24 ,04.12.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

למערכת PORT2PORT נודע כי העובדים בנמל חיפה יחזרו לעבוד בקצב עבודה רגיל, ולעבודה תקינה וסדירה היום במשמרת ב׳. על פי הדיווחים, חלה התקדמות במגעים בנוגע להסכם הקיבוצי ובימים הקרובים תתקיים פגישה בין העובדים ונציגיהם עם נציגי רשות החברות הממשלתיות.

 

נזכיר כי שלשום בבוקר (יום ב׳) החלו ״עיצומים״ בנמל חיפה כאשר לקוחות הנמל דיווחו על קצב עבודה איטי מהרגיל וגם דיווחים על כך שמשמרות ב׳ וג׳ ברכבת מבוטלות. גם אתמול נמשכו העיצומים שבאו לידי ביטוי בקצב עבודה איטי מהרגיל.

 

הרקע לקצב העבודה האיטי הינו עיכובים בחתימה הסופית על ההסכם הקיבוצי המתגבש להשלמת הרפורמה והסדרת התחרות עם פתיחת הנמלים החדשים באשדוד ובחיפה.

 

נזכיר כי יו״ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, ביקר לפני למעלה מחודש בנמל חיפה וציין כי ״הנמל עומד כרגע בפני שינוי. אנו עומדים בפני חתימה על הסכם היסטורי המצטרף לכמה הסכמים משמעותיים נוספים באיגוד התחבורה. ההסתדרות בראשותי, יחד עם אבי אדרי באיגוד התחבורה ועם משה מזרחי במרחב חיפה, תיתן את כל הגיבוי על מנת שהמקום הזה יצליח״.