אודי דרור באירוע לקוחות של טורקיש קרגו: 85 יעדים עד סוף השנה

אתמול נערך אירוע לקוחות של חברת התעופה טורקיש קרגו בשיתוף חברת AD AVIATION באולם קסיופאה בהרצליה אשר משך אליו עשרות בכירים מתעשיית ההובלה האווירית


14:23 ,17.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול נערך אירוע לקוחות של חברת התעופה טורקיש קרגו בשיתוף חברת AD AVIATION באולם קסיופאה בהרצליה אשר משך אליו עשרות בכירים מתעשיית ההובלה וניטול המטענים האוויריים בישראל. 

 

אודי דרור, מנהל המטענים של AD AVIATION, ציין בפתח האירוע כי הוא שמח לראות אורחים מוכרים וחברים שזכה להכיר לאורך השנים בענף. נציין כי לאירוע הגיעו בכירים מחברת טורקיש קרגו בהם נור קרבק (Nur Karabek), מנהלת השיווק של טורקיש קרגו בצפון ומזרח אירופה, ומוזאקר ואטן )Vatan Muzekker), מנהל התפעול של טורקיש קרגו בצפון ומזרח אירופה. דרור אף נשא בפתח דבריו נאום קצר בשפה הטורקית לכבוד האורחים וזכה למחיאות כפיים מצד הקהל הישראלי.

 

דרור ציין כי הוא נכנס לתפקידו בחברת AD AVIATION לפני כארבעה חודשים והוא שמח על האתגר להוביל את החברה ליעדים חדשים. ״מי שמכיר אותי יודע שהשירות והלקוחות הולכים להיות במרכז החברה ובמרכז העשייה וזאת הודות לצוות ותיק ומסור ואני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולהודות להם על העבודה הקשה, יום יום שעה שעה, על מנת לתת שירות מיטבי ללקוחות שלנו״.

 

דרור הוסיף כי החברה, אשר פועלת כבר 25 שנה, יודעת להגיע לכל יעד בעולם, ולהניע כל מטען או כל פרויקט.

 

דרור סיפר כי חברת טורקיש איירליינס הינה אחת מחברות התעופה הצומחות ביותר בעולם וחברת טורקיש קרגו הינה החברה השביעית בגודלה בעולם אשר שמה לה ליעד להיות בשנת 2020 להיות החברה החמישית בגודלה בעולם ״ולפי קצב העבודה שלהם הם יגיעו לשם בקרוב״. דרור ציין כי לחברה יש כיום 122 מטוסים רחבי גוף ומטוסי מטען וסך הכל יש בחברה 330 מטוסים כאשר המטוסים החדשים ביותר הינם מטוסי המטען B777F שנכנסו לשירות. רק השבוע, ציין דרור, נכנס לפעילות מטוס רביעי, ועד סוף השנה יתווספו לשירות שני מטוסי מטען בואינג B777F נוספים.

 

עד סוף השנה יהיו לחברה 85 יעדי מטען עם יעדים חדשים שנכנסו כמו מקסיקו, בוגוטה, אנטבה, מוסקט ועוד. בסוף אוקטובר הולך להיפתח שדה התעופה החדש באיסטנבול – ב-1 בינואר 2019 תתחיל פעילות הנוסעים לשדה התעופה החדש ופעילות המטענים תישאר נכון לעתה ולתקופה של שנה לפחות בשדה התעופה באיסטנבול ע״ש אטאטורק.

 

דרור ציין כי שדה התעופה החדש באיסטנבול, שיהיה עם פתיחתו שדה התעופה הגדול בעולם, צפוי להיפתח בשני שלבים לפעילות המטענים כאשר בשלב הראשון השדה ייפתח לפעילות של 2 טון מטען ואילו בשלב השני הפעילות בו תוכל להגיע לקיבולת של 4 מיליון טון בשנה.