איל זגגי מונה למנכ"ל קבוצת ק.א.ל

זגגי מחליף את יו"ר הקבוצה עופר גלבוע שכיהן בחודשים האחרונים גם כמנכ"ל. גלבוע, אשר ימשיך לכהן כיו"ר פעיל, ציין: "הניסיון והידע של איל יעזרו לנו להוביל את הקבוצה להשגת יעדיה החדשים"


00:00 ,12.08.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת ק.א.ל הודיעה היום על מינויו של איל זגגי למנכ"ל הקבוצה. זגגי ייכנס לתפקיד לאחר שבמרץ השנה התפטר ירום אורן ומאז כיהן יו"ר הקבוצה עופר גלבוע גם כמנכ"ל.

איל זגגי, בן 54, סא"ל במילואים, הינו בוגר תואר שני במנהל עסקים של אוניברסיטת דאלאס ובוגר הטכניון בתואר ראשון במדעי המחשב. הוא בעל כ- 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול שונים ומגוונים מהם 15 שנה בתפקידי מנכ"ל. בין השאר כיהן כמנכ"ל בסרף פתרונות תקשורת וכמנכ"ל חטיבה בקבוצת כתר פלסטיק. כן שימש בתפקידי שיווק ותפעול במסגרת קבוצת אלביט, בארה"ב ובישראל.

עפר גלבוע, יו"ר קבוצת ק.א.ל מסר : "אני מברך את איל זגגי על הצטרפותו אלינו כמנכ"ל הקבוצה. איל מקבל לניהולו קבוצה דינמית ובריאה עם בסיס עסקי מצוין, בעלת תחומי פעילות מרתקים, הממוקדת בהתרחבות גלובלית. בבחירתו שמנו דגש על מציאת מועמד שיהיו לו את מכלול התכונות, היכולות והניסיון שידרשו למנכ"ל שיוביל את הקבוצה לצמיחה והתרחבות בשנים הקרובות".

עוד הוסיף גלבוע: "הצטרפותו של איל מהווה חיזוק חשוב להנהגת הקבוצה. איל מביא איתו לקבוצה ניסיון מוכח ביישום תכניות אסטרטגיות ופיתוח עסקי בסביבה בין לאומית. קבוצת ק.א.ל עברה בשנה האחרונה תהליך של מיקוד אסטרטגי ונמצאת בתקופה של התפתחות במימדים שונים. הניסיון והידע של איל יעזרו לנו להוביל את הקבוצה להשגת יעדיה החדשים".

גלבוע הבהיר כי ימשיך לכהן כיו"ר פעיל בחברה וכי בכוונתו להיות מעורב ופעיל בקבוצה שבשליטתו.

נזכיר כי קבוצת ק.א.ל הינה קבוצה גלובלית בתחום ההובלה האווירית. בבעלותה שני מטוסי מטען רחבי גוף מסוג ג'מבו 747-200 ובנוסף פועלת הקבוצה בשיתוף פעולה עם חברות נוספות להטסת מטענים למגוון יעדים.