ק.א.ל השלימה עדכון תוכנת המסרים במערכת החברה

לקוחות ק.א.ל יכולים עתה לקבל ישירות למערכותיהם מסרים אלקטרוניים בפורמט של IATA שיכילו את סטטוס שטר המטען. עפר גלבוע יו"ר ק.א.ל: זוהי קפיצת מדרגה ושיפור שירות הלקוח באופן משמעותי


00:00 ,04.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל הודיעה כי היא השלימה את עדכון תוכנת המסרים במערכת המחשוב של החברה. כעת יכולים לקוחות החברה לקבל ישירות למערכותיהם הממוחשבות מסרים אלקטרוניים אשר יכילו את סטטוס שטר המטען.

עפר גלבוע, יו"ר חברת ק.א.ל מסר כי, "זוהי קפיצת מדרגה ושיפור שירות הלקוח באופן משמעותי. בכל שינוי סטטוס של ש"מ (המראה, נחיתה, מסירה ביעד וכיו"ב( נשלח מסר אלקטרוני בפורמט של IATA סטנדרטי, אשר מעדכן אוטומטית את מערכת המחשוב של הלקוח".

גלבוע הוסיף כי, "יכולת טכנולוגית זו, מכוונת ומובילה למגמת שיפור שירות הלקוח באופן ניכר, בכל הנוגע לנושא מעקב אחר סטטוס שטר מטען (טרייסינג). למעשה, היתרון הבולט בהליך אוטומטי זה הינו ביטול הצורך בתקורות המופנות לשיחות טלפון, תכתובות אימיילים והקלדות נתונים. במקום זאת, כל המידע מועבר אוטומטית ובזמן אמת למערכות המחשוב של הלקוח עצמו".

עוד צוין כי, המסרים כולם בפורמט האחיד שפורסם על ידי IATA ומהווה תקן ענפי בינלאומי. מסרים אלה מהווים גם את בסיס הפיתוח והתאימות לתוכנית ה-"E-FREIGHT" של IATA, שעתידה בשנים הקרובות לתפוס תאוצה ולהביא למצב בו רוב מוחלט של המטענים יטוסו בליווי מסמוך אלקטרוני וללא ניירת.