איתיחאד איירווייס מרחיבה פעילותה בישראל

חברת התעופה מאיחוד האמירויות יוצאת במבצע מחירים למזרח ולהודו לטיסות החברה מתל אביב ליעדי הקונקשיין במזרח ובהודו. מוטי ארבל, מנכ״ל סוכנות רום טופ אוויאיישן: ככל שיש יותר טיסות, יש יותר אפשרויות, וזה מקל עלינו לתת שירות טוב יותר ללקוחות


11:15 ,27.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת איתיחאד אירוויס ממשיכה לחזק את קו הטיסות שלה מישראל למזרח דרך אבו דאבי, שזוכה לביקושים גבוהים במיוחד עם למעלה מ- 100 אלף נוסעים במהלך 2021, כש- 70% מהם המשיכו עם החברה ליעדים במזרח הרחוק, בהודו ובמאלדיביים.

 

החל מהשבוע, החברה עוברת להפעיל את קו הטיסות בין ת״א לאבו דאבי במכונת של 5 טיסות שבועיות בשלושה סוגי מטוסים: איירבס 320, 787-900 דריימליינר ומטוס בואינג 777 רחב גוף - כולם בעלי שתי מחלקות, תיירים ועסקים.

 

הטיסות יצאו מנמל תעופה בן גוריון בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושישי בשעה 15:15 וינחתו בנמל התעופה של אבו דאבי בשעה 19:35.

 

מוטי ארבל, מנכ״ל ACI וסוכנות רום טופ אוויאיישן, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי ״אין ספק שהרחבת הפעילות תשפיע על פעילות המטענים של החברה. כל עוד יש נוסעים יש השפעה על המטענים. אנחנו ערוכים לכך ולוח הזמנים ידוע ומתוכנן מראש. ככל שיש יותר טיסות, יש יותר אפשרויות, יש יותר עבודה זה מקל עלינו לתת שירות טוב יותר ללקוחות מבחינת קונשקיין ויעדי המשך. החל מיוני הפעילות תהפוך לטיסה יומית ואנחנו נדע בקרוב איזה סוגי מטוסים ישמשו אותנו בפעילות הזאת. אני מעריך שאיתיחד תהפוך לשחקן מאוד מרכזי בשוק הובלת המטענים ואבו דאבי תהפוך להאב מרכזי כמו שקרה עם איסטנבול״.

 

מהחברה נמסר כי הנוסעים מישראל שיבחרו לטוס באמצעות החברה מאבו דאבי ליעדי המשך, יוכלו ליהנות מתוכנית הקונקשנים הייחודית שכוללת עד שני לילות באבו דאבי במלונות 3/4 כוכבים על חשבון החברה.

 

כאמור, במקביל להרחבת הפעילות יוצאת השבוע החברה במבצע מחירים אגרסיבי על הטיסות שלה מתל אביב ליעדי הקונקשיין במזרח ובהודו ליציאה בין ה-10.5 ועד ל-30.11.