החל מקיץ 2020: TAP אייר פורטוגל תכפיל תדירויות הטיסה לת״א

חברת התעופה של פורטוגל תפעיל שתי טיסות יומיות בין תל אביב לליסבון כך שהחברה תפעיל 14 טיסות שבועיות. כל הטיסות מתל אביב תופעלנה במטוס החדיש של איירבוס


09:30 ,20.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת TAP אייר פורטוגל מוסיפה בקיץ 2020 טיסה יומית בין תל אביב לליסבון, ובכך מכפילה את מספר טיסותיה בין שתי הערים ל-14 טיסות שבועיות. הודות לטיסה הנוספת תשופר משמעותית הקישוריות בליסבון, בהיקפה ובאיכותה, עבור טיסות המשך אל ומיעדים בצפון אמריקה, ברזיל ואפריקה. כל הטיסות מתל אביב תופעלנה במטוס החדיש של איירבוס, A321 NEO LR, אשר כבר פועל בקו לתל אביב מתחילת אוגוסט 2019.

 

בנוסף להכפלת הטיסות בקו לתל אביב, הודיעה טאפ גם על הגדלת פעילות ברשת הנתיבים מליסבון ליעדים בארצות הברית, הפופולריים עבור הנוסעים הישראליים. מספר הטיסות לניו יורק-קנדי יוכפל ויעמוד על שתי טיסות יומיות. בנוסף לטיסה היומית לניוארק, תפעיל טאפ 3 טיסות יומיות לניו יורק. מספר הטיסות למיאמי יעלה מ-7 ל-10 בשבוע, כאשר ליעדים וושינגטון ושיקגו תופעל טיסה יומית, במקום 5 טיסות שבועיות.

 

יעד אטרקטיבי נוסף לישראלים הוא מרוקו, שם מכפילה החברה את מספר הטיסות לקזבלנקה מטיסה יומית לשתיים ביום, במקביל להפעלת טיסה יומית למרקש ומספר טיסות בשבוע לפז ולטנג'יר. בנוסף תחל טאפ בהפעלת טיסות לסנטיאגו דה קומפוסטלה שבספרד, יעד קדוש לנצרות בו מבקרים צליינים רבים.

 

בשנתיים האחרונות הגדילה טאפ באופן משמעותי את מספר יעדיה ואת היצע המושבים. בשנת 2018 חלה עלייה של 12% במספר המושבים וב-2019 עד כה, ב-9.3% נוספים. מובטח כי בשנת 2020 מגמה זו תימשך.