חברת TUS תפעיל טיסות מת״א ליעדים באגן הים התיכון ואירופה

במסגרת חזרתה, TUS תפעל במתכונת של חברת תעופה גמישה המפעילה הן טיסות לואו קוסט והן טיסות בשירות מלא, זאת בהתאם ליעד ולמוצר. בהמשך תפעיל גם טיסות ליעדים רחוקים כמו באסיה ודרום אמריקה


14:21 ,27.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הקפריסאית  - TUS Airwaysאשר החלה בפעילותה באפריל 2016 חוזרת לפעילות ויוצאת לדרך חדשה ומתכונת שונה מבעבר. החברה אשר השהתה את פעילותה זמן קצר לפני פרוץ משבר הקורונה, החליטה כעת לחדש את פעילותה וזאת לקראת חזרת ענף התעופה והתיירות לפעילות.

 

במסגרת חזרתה, TUS תפעל במתכונת של חברת תעופה ״היברידית״ (גמישה) המפעילה הן טיסות לואו קוסט והן טיסות בשירות מלא במחירים אטרקטיביים, זאת בהתאם ליעד ולמוצר. החברה תפעיל  טיסות למגוון יעדים באגן הים התיכון, אירופה וגם ליעדים רחוקים ומפתיעים כמו באסיה ודרום אמריקה.

 

החברה החליפה ושידרגה את צי המטוסים שלה כאשר כבר הצטיידה בשני מטוסי איירבוס 320 בתצורה של 180 מושבים. בנוסף מתכוונת החברה להצטייד בזמן הקרוב ביותר גם במטוסים רחבי גוף מסוג איירבוס 330 המתאימים לטיסות הארוכות.

 

בכוונת החברה, שבסיסה בנמל התעופה בלרנקה, להפעיל בנוסף טיסות ישירות מלרנקה ואתונה ליעדים שונים, להפעיל טיסות מנתב״ג למבחר יעדים אשר נפתחו וייפתחו לנוסעים הישראלים בעתיד כמו קפריסין, יוון, קרואטיה, סלובקיה, מרוקו ובהמשך גם ליעדים  ברחבי העולם.

 

חברת TUS הקפריסאית הטיסה במהלך טיסותיה לקפריסין ויוון כ-200 אלף נוסעים ישראלים בשנת 2018.