טורקיש איירליינס ממשיכה להתרחב

הוסיפה את מרקש לרשת הבינלאומית שלה והחל מה-15 באפריל הפעילה טיסות ישירות בקו איסטנבול - מרקש - איסטנבול במשך חמישה ימים בשבוע. מרקש הינה יעד מספר 308 של החברה בעולם


11:41 ,29.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שהשלימה בהצלחה את תהליך ״המעבר הגדול״ והעבירה את כל שירותי הנוסעים שלה לבית החדש שלה, שדה התעופה איסטנבול, טורקיש אירליינס מוסיפה עכשיו את מרקש, עיר התיירות של מרוקו, לרשת הטיסות שלה. בטיסה הראשונה מביתה החדש, מרקש הפכה ליעד השני של טורקיש אירליינס במרוקו, וליעד 308 שלה ברחבי העולם.

 

החל מה-15 באפריל, הטיסות הישירות איסטנבול - מרקש - איסטנבול יופעלו חמישה ימים בשבוע. בכך טורקיש אירליינס מחזקת את התואר שלה כחברה הטסה ליותר יעדים בינלאומיים מכל חברת תעופה אחרת.

 

הטיסה הראשונה למרקש מנרה, משדה התעופה איסטנבול הושקה ב-15 לאפריל בנוכחות המנהלים של חברת התעופה הגלובלית ובכירי שדה התעופה מרקש מנרה, כמו כן השתתפו נציגים מהתקשורת.

 

בהתייחסו לטיסה זו, סמנכ״ל שיווק של טורקיש אירליינס (CMO), אהמט אלמוסטור ציין: ״עם שדה התעופה איסטנבול, עידן חדש החל בתעופה הגלובלית. מרכז המבצעים החדש שלנו מספק הזדמנות חשובה עבורנו לפתח את ביצועי רשת הטיסות שלנו אפילו יותר ללא תחרות. לכן, אנחנו עובדים על אסטרטגיות חדשות כדי לנצל את ההזדמנות הזו. מרקש תמיד תהיה מקום מיוחד עבורנו מפני שהיא היעד הראשון שהוספנו מהבית החדש שלנו. אנו שמחים להטיס את הנוסעים שלנו לעיר הארגמנית הזאת עם חווית הנסיעה הייחודית שלנו״.

 

מרקש ידועה כ״עיר הארגמן״ בשל צבע האדמה שלה. העיר מציעה לתיירים ולמטיילים את ההזדמנות לחוות את כל החוויות של צפון אפריקה במיקום אחד״ מבנים היסטוריים, מסגדים מפורסמים וגני פרחים צבעוניים מתרכזים יחד למרגלות הרי האטלס. בשנים האחרונות מרקש הפכה לאחד ממרכזי התיירות האהובים בכל העולם. כבירתה הראשונה של מרוקו, שפירוש שמה בשפה הברברית הוא ״ארץ האלוהים״, רחובות מרקש מלאים במורשת ההיסטורית של תרבויות שונות.