טורקיש אירליינס והונג קונג אירליינס חתמו על הסכם קוד שותפות

בעקבות החתימה על ההסכם טורקיש אירליינס תגיע ליעדים חדשים באסיה וניו זילנד, והונג קונג אירליינס לאיסטנבול וערים אירופאיות מרכזיות נוספות. טורקיש אירליינס מציעה כיום שש טיסות בשבוע בין הונג קונג ואיסטנבול


10:24 ,31.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

טורקיש אירליינס והונג קונג אירליינס השיקו קוד שותפות (codeshare) חדש בעקבות הסכם שנחתם בין שתי חברות התעופה באיסטנבול, ב-29 באוקטובר 2018. על פי ההסכם, הונג קונג אירליינס תוסיף את איסטנבול ויעדים פופולריים באירופה, ביניהם פריז, לונדון, ברצלונה, לרשת הבינלאומית שלה, בעוד טורקיש אירליינס תתרחב ליעדים מרכזיים אחרים מעבר להונג קונג.

 

בכפוף לאישורים הנדרשים, הונג קונג אירליינס תציב את קוד HK על שירותי החברה הטורקית בטיסות מהונג קונג ואיסטנבול, וכן, בין איסטנבול לערים הגדולות באירופה, ולהיפך, טורקיש אירליינס תוסיף קוד TK על שירותי התעופה של הונג קונג אירליינס בטיסות בין הונג קונג ואוקלנד, בנגקוק ואוסקה. מכירתם של השירותים תוכרז במועד מאוחר יותר.

 

בטקס החתימה שנערך במשרדי חברת התעופה הטורקית השתתפו מנכ״ל חברת התעופה טורקיש אירליינס וסגן יו״ר מועצת המנהלים של החברה, מר בילאל אקשי, סגן יו״ר הונג קונג אירליינס והנשיא מר וואנג ליה, וכן מנהלים רבים משתי חברות התעופה.

 

מנכ״ל טורקיש אירליינס וסגן יו״ר מועצת המנהלים של החברה, מר בילאל אקשי, אמר כי הוא מרוצה מהשותפות החדשה עם הונג קונג אירליינס והוסיף כי ההסכם יתרום לא רק ליחסים המסחריים הקיימים עם הונג קונג אירליינס, אלא גם יציע חיבורים ליעדים חדשים מעבר להונג קונג עבור הנוסעים של טורקיש אירליינס. ״איסטנבול היא נקודת הקשר הטבעית וההיסטורית בין אסיה לאירופה. פתיחת נמל התעופה החדש של איסטנבול תתרום ותייצר הזדמנויות חדשות לקידום היחסים התרבותיים והמסחריים בין איסטנבול להונג קונג״, הוסיף אקשי.

 

סגן יו״ר הונג קונג אירליינס והנשיא, מר וואנג ליה, בירך על ההסכם החדש ואמר כי הקוד שותפות עם טורקיש אירליינס פתחה יעדים תיירותיים חדשים ומרגשים עבור לקוחות הונג קונג אירליינס. ״איסטנבול היא אחת הערים העתיקות ביותר בעולם. מספר המבקרים בעיר הולך וגדל הודות לשילוב הייחודי בין מודרניות למאפיינים תרבותיים. בתור אחד השערים החשובים לאירופה באזור, נוסעי הונג קונג אירליינס ירוויחו וייהנו מנוחות רבה יותר בעת המעבר לערים אירופיות פופולריות דרך איסטנבול. כמו כן, אנו גם נרגשים להציג את המוצרים והשירותים שלנו לנוסעי טורקיש אירליינס בטיסות שלנו בהונג קונג״, הוסיף מר וואנג.

 

טורקיש אירליינס מציעה כיום שש טיסות בשבוע בין הונג קונג ואיסטנבול, עם מטוס בואינג מדגם 777-300ER, המצויד ב-49 מושבים במחלקת העסקים ו-300 מושבים במחלקת תיירים. בנוסף, חברת התעופה פועלת כעת על העברת הפעילות שלה לשדה התעופה החדש באיסטנבול.

 

נוסעיה של טורקיש אירליינס ינחתו בהונג קונג בדרכם לאוקלנד, בנגקוק ואוסקה. הונג קונג אירליינס מפעילה טיסות לניו זילנד מדי יום ומציעה מגוון טיסות בתדירות יומית ליעדים פופולריים נוספים באסיה.