מנכ״ל אל על: אנו בשעת מבחן

גונן אוסישקין שיגר אמש איגרת לעובדי החברה ואמר: ״אנו בעיצומו של אירוע גלובאלי ומוקדם עדיין לחזות את כל השפעותיו. ניתן לומר בביטחון רב כבר עתה, כי מדובר בשעת מבחן למדינות העולם ובתוכן מדינת ישראל, לענף התעופה ולאל על״


08:33 ,18.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

גונן אוסישקין מנכ״ל חברת אל על, ביקש להפיג חלק מהחששות ולחזק את תחושת הביטחון בקרב עובדי אל על ועל כן שיגר אמש איגרת לעובדי החברה, בה התייחס למשבר העולמי סביב נגיף הקורונה.

 

על רקע ההחלטה מהשבוע שעבר על הפסקת הטיסות להונג קונג לאחר שימים אחדים קודם לכן הופסקו הטיסות לסין, ציין אוסישקין שההשפעה המידית למהלך זה תהיה הפסד הכנסות בהיקף כולל של 30 מיליון דולר ועל כך יצא דיווח לציבור המשקיעים.

 

בהתייחסו להודעת משרד הבריאות מאתמול לפיה השבים מתאילנד ייאלצו לשהות בבידוד ביתי של 14 יום, ציין מנכ״ל אל על שההחלטה משפיעה על הביקוש לטיסות ליעד זה ומתוך התחשבות בקהל לקוחות אל על הם הודיעו על עדכון המדיניות המסחרית ולכן יתאפשר לשנות או לבטל כרטיסים ליעד זה, ללא דמי ביטול וללא דמי שינוי וזאת עד לתאריך 2 מרץ 2020.

 

הוא ציין שבשלב זה לפי הערכות שוהים בתאילנד למעלה מ- 5000 ישראלים אשר אמורים לשוב ארצה עם אל על ומאחר והביקוש לטיסות הללו עשוי להיות חד כיווני בעיקרו, תבצע החברה התאמות מסחריות נוספות.

 

״ימים קשים לפנינו וייתכן אף כי יידרשו צעדים דרמטיים והחלטות כואבות. אני מבטיח לכם כי נעשה כל שביכולתנו על מנת לצלוח את הימים הללו ונעשה זאת  באחריות, בשקיפות  ללא פזיזות ובעיקר מתוך דאגה לשלום לקוחותינו ולהבטחת עתידה של אל על״.