קתאי פסיפיק: תכנית לתעופה בת-קיימא באסיה

חברת התעופה איחדה כוחות עם שמונה לקוחות מובילים בפעילות האקלים הארגונית. תוכנית דלק תעופה בת קיימא הפכה לזמינה עבור טיסות קתאי פסיפיק וקתאי פסיפיק קרגו, מנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג בפעם הראשונה


13:18 ,28.04.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה המובילה קתאי פסיפיק גאה להכריז על תוכנית דלק תעופה בת קיימא  (SAF)שלה - התוכנית הגדולה הראשונה מסוגה באסיה. היא מציעה ללקוחות העסקיים שלה הזדמנות פורצת דרך להפחית את פליטת הפחמן שלהם, הן מנסיעות עסקים והן בהובלה אווירית.

 

SAF היא הדרך החשובה ביותר להפחתת פחמן של פעילות חברות התעופה במהלך העשורים הקרובים. בהשוואה לדלק סילוני רגיל, יש לו פוטנציאל להפחית עד 100 אחוז מפליטת הפחמן על בסיס מחזור חיים. תוכנית SAF הארגונית של קתאי פסיפיק היא אחת מכמה יוזמות שקיימות כדי להבטיח ש-SAF יהווה 10 אחוזים מכלל צריכת הדלק שלה עד 2030.

 

חברת התעופה איחדה כוחות עם שמונה לקוחות בהשקה, כולל AIA, Airport Authority Hong Kong, DHL Global Forwarding, HSBC, Kintetsu World Express, PwC China, Standard Chartered ו- Swire Pacific, כולם מובילים בפעילות האקלים הארגונית. יחד, SAF הפכה לזמינה עבור טיסות קתאי פסיפיק וקתאי פסיפיק קרגו, מנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג בפעם הראשונה.

 

על ידי השתתפות בתוכנית, הלקוחות של קתאי פסיפיק לא רק עוזרים להפחית את הפליטות שלהם; הם גם מניעים את הביקוש העולמי ל-SAF ומקדמים אימוץ רחב יותר בתעשייה של הכלי החשוב הזה במאבק בשינויי האקלים.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק, שבסיסה בהונג קונג היא חברת תעופה בינלאומית המציעה שירותי נוסעים ומטענים סדירים ברחבי העולם, בין המזרח הרחוק, אירופה, צפון אמריקה ואפריקה. מאירופה והמזרח התיכון, מפעילה קתאי פסיפיק כיום שירותי נוסעים ומטענים סדירים לאמסטרדם, פרנקפורט, לונדון, פריז ותל אביב, עם נוכחות באיטליה, ספרד ושוויץ.