שקדי: אפעל לחזק את תחום המטענים תחת כנפיה של אל על

באירוע החגיגי בהשתתפות כל בכירי תחום המטענים והשילוח הבהיר מנכ"ל אל על: "עולם המטענים בחברת אל על הוא קריטי". שקדי אמר את הדברים לאור פרסומים לפיהם לכאורה בכוונת אל על להוציא את תחום המטענים למיקור חוץ ובעקבות פנייתו של יו"ר ארגון סוכני המכס אמיר שני שקרא


00:00 ,21.09.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של אל על קיימה אמש את הארוע השנתי בו נכחו לקוחות גדולים ובכירי ענף השילוח והתובלה האווירית. בארוע לקחו חלק גם חברי הדירקטוריון והיו"ר עמיקם כהן וכן ההנהלה הבכירה ובראשה אליעזר שקדי המנכ"ל ושלי זהבי, ראש חטיבת המטענים.

הארוע החגיגי והמרשים נפתח בקבלת פנים שלוותה בארוחת ערב עשירה ובסיומה זכו האורחים לצפות בהופעה של להקת ווטרלו המבצעת את שירי להקת אבבא.

ראשון המברכים היה אמיר שני, יו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים. שני צירף לדברי הברכה את דאגתו לעתיד פעילות המטענים של אל על והפנה למנכ"ל אל על את השאלה: "בהזדמנות זו, ערב החג הייתי שמח אילו מר שקדי יתייחס ל'אלוף שמועתי' שרץ בשבועות ובימים האחרונים לנושא של חטיבת המטענים בארץ ובעולם ולפחות לפזר עננה שבאיזה שהוא מקום טיפה מציקה ומפריעה לכולנו".

אחריו בירך בקצרה שלי זהבי, ראש חטיבת המטענים של אל על: "חשוב לנו להמשיך ולהיות המובילים בשוק הישראלי ולהיות כאלו גם בעתיד. אני מבקש לא להתייחס לשמועות כי שקדי יעשה את זה יותר טוב ממני"

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי עלה לברך ולהודות לנוכחים ולעובדים כאחד. הוא אף הסביר כי למרות מצבה של החברה חשוב היה לקיים את האירוע השנתי: "מאד לא במקרה, למרות התקופה הלא פשוטה שעוברת על הענף כולו בעת האחרונה, אנחנו החלטנו לקיים את האירוע הזה."

שקדי הבהיר את חשיבות חטיבת המטענים לחברת אל על: "כדי להיות מאד בהיר ומאד פשוט אני אגיד לכם את הדברים הבאים: אנחנו בחברת אל על ואני אישית, מאמין ומשוכנע שעולם המטענים בחברת אל על הוא קריטי, משמעותי והוא מהווה חלק מאד-מאד-מאד חשוב בחברת אל על בשורה התחתונה שלה, ביכולות שלה וביכולת ההתפתחות שלה לעתיד", הוא אף פירט את המהלכים של החברה לקידום חטיבת המטענים: "ממש לא במקרה ייצרנו שותפויות חדשות בתחום, ממש לא במקרה פתחנו עולם של שירות לקוחות במקום שונה ומופרד כעולם של מטענים נטו."

בהתייחסו לשמועות השונות תהה מנכ"ל אל על: "אם להחליף GSA באירופה זה עולם שמשנה את העולם אז זה נראה לי פשוט מוזר", הוא הוסיף לעניין זה ואמר כי: "אני חושב שהמהלך שעשינו, לאחר שמנקים אותו מאמוציות, הוא מהלך יותר מנכון לחברת אל על והוא ודאי שלא פוגע באף אחד כאן".

שקדי שיבח את עובדי חטיבת המטענים בריש גלי ואמר: "אני חושב שאנשי המטענים שלנו בארץ ובעולם עושים עבודה מצוינת, החלק המיוצב שלנו ויכולת ההתמודדות שלנו במיוחד אחרי שנים לא פשוטות בעולם המטענים באזור שנת 2008 ו-2009 ואני חושב שעלינו על דרך חדשה ומאד משמעותית ואני מכוון שבכוחות משותפים נפתח אותה הלאה."

שקדי חתם את דבריו באופן חד משמעי באומרו: "יותר בהיר ממה שאמרתי כנראה אי אפשר. אני מתכוון אישית לעשות כל מה שאני יכול לחזק את תחום המטענים תחת כנפיה של חברת אל על באופן מאד בהיר ומאד ברור."

בסיום שלב הנאומים קרא שקדי למר שלמה שרון אל הבמה והודה לו מקרב לב על שנות פעילותו הן כיו"ר חברת ACI והן במסגרת פועליו בענף השילוח ותרומתו הרבה לקידום הענף. שרון, שהיה נרגש מהמחווה, הודה לכל הנוכחים ולהנהלת אל על על שנים ארוכות של שיתוף פעולה.