אליעז הובלות: שירות EMOV לקבלת הצעת מחיר מהירה להובלה

במסגרת המהפכה הטכנולוגית שעברה החברה בשנים האחרונות היא השיקה את EMOV כדי להקל על הצעת המחיר עבור יבואנים ויצואנים, ולאפשר קבלת מחירים זולים יותר במיוחד בתקופת הקורונה


12:00 ,03.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אליעז הובלות, אחת מחברות ההובלה המובילות והמתקדמות בנמל אשדוד, השיקה בימים אלה את שירות EMOV. השירות החדש מאפשר ליבואנים וליצואנים לקבל הצעת מחיר להובלה היבשתית שלהם – תוך דקה אחת בממשק אינטרנטי מיוחד. במסגרת השירות ניתן להזין את כל פרטי ההובלה המלאים ובסיום מקבלים במהירות הצעת מחיר להובלה יבשתית.

 

בין לקוחותיה של אליעז נמצאים עמילי המכס, היבואנים והיצואנים הגדולים בישראל, ובמסגרת המהפכה הטכנולוגית שעברה בשנים האחרונות השיקה החברה את EMOV כדי להקל על הצעת המחיר עבור יבואנים ויצואנים, ולאפשר קבלת מחירים זולים יותר במיוחד בתקופת הקורונה.

 

 

מחברת אליעז הובלות נמסר כי ״אם יש לכם מכולה בדרך לנמל אשדוד, תוכלו לקבל הצעת מחיר להובלתה כשהיא עוד בדרך לישראל. היכנסו למערכת, הזינו את פרטי יצירת הקשר עמכם, בחרו ביעד, בסוג המכולה ובמשקל – וקבלו הצעת מחיר. בשירות החדש ניתן לבחור את סוג המטען, המשקל והיעד ולקבל הצעת מחיר מהירה ונוחה - בין אם מדובר בכמה ארגזים או משלוח גדול שממלא משאית שלמה״.

 

אור אליעז מחברת אליעז הובלות ציין כי ״יבואנים ויצואנים בוודאי מכירים את התהליך המעייף שהוא ההובלה היבשתית – אם ביבוא מדובר, אז אחרי כל הטיפול במכס ובשילוח הימי, צריך להשוות ולבדוק מחירים בין חברות הובלה, טלפון אחר טלפון. גם בייצוא הסיפור דומה – השוואה טלפונית ומעייפת בין חברות הובלה כדי לקבל את הצעת המחיר הכי טובה. השירות החדש שלנו מבטיח לעשות לזה סוף״.

 

ולרגל ההשקה מבצע מיוחד לקוראי אתר PORT2PORT – כל לקוח שיזין בסיום התהליך את קוד הקופון PORT2PORT יזכה להנחה של 10% ממחיר ההובלה הראשונה.