קבוצת צדוק רכשה 36 משאיות מחברת MAN

המשאיות, שנרכשו במסגרת עסקה שהיקפה למעלה מ-20 מיליון שקל, יגיעו לישראל במהלך 2022 והן כוללות משאיות הפצה החל ממשקל 4.6 טון ועד משאיות כבדות במשקל 59 טון. ישי צדוק, מנכ״ל ובעלים קבוצת צדוק: אנו מקבלים שירות איכותי ויחס אישי מהיבואן, חברת מכשירי תנועה


12:05 ,31.01.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

קבוצת צדוק ממשיכה בשיתוף הפעולה העסקי עם שותפות מכשירי תנועה, יבואנית חברת MAN ממינכן גרמניה.

 

במסגרת שיתוף הפעולה שנמשך מזה 7 שנים, קבוצת צדוק ביצעה עסקת רכישה של 36 משאיות עבור שנת 2022 אשר יסופקו לה במהלך השנה הנוכחית כאשר המשאיות הראשונות צפויות להגיע כבר בחודשים הקרובים.

 

שווי העסקה הינו למעלה מ-20 מיליון שקל, והיא כוללת מגוון סוגי משאיות אשר ירחיבו ויחדשו את צי המשאיות של קבוצת צדוק בהן משאיות להובלת מכולות ומשאיות הפצה במשקלים שונים - החל במשקל כולל של 4.6 טון ועד למשקל כולל של 59 טון.

 

לדברי ישי צדוק, מנכ״ל ובעלי קבוצת צדוק, ״שיתוף הפעולה עם מכשירי תנועה החל בשנת 2015 ונמשך מאז. במהלך 7 השנים הללו רכשה קבוצת צדוק מעל ל-100 משאיות מסוגים שונים, עם אפיון ייחודי המותאם לצרכי הקבוצה ולקוחותיה, כאשר הדגש הוא על השירות והיחס האישי אותם הקבוצה מקבלת מהסוכנות בארץ״.

 

במסגרת ההסכם, חברת מכשירי תנועה מספקת לקבוצת צדוק שירותי אחזקה מלאים למשאיות למשך תקופה של 5 שנים. יש לציין כי צי המשאיות של קבוצת צדוק מורכב רובו ממשאיות של חברת MAN הגרמנית.

 

המשאיות ישמשו, בין היתר, לטובת פעילות חברת טבת אחסנה ולוגיסטיקה בע״מ אשר נמצאת בבעלות קבוצת צדוק ובימים אלו מרחיבה משמעותית את עיסוקה בתחום האחסנה והלוגיסטיקה.

 

לקבוצת צדוק מסופי מכולות בהיקף של כ-30,000 מ״ר ומעל ל-60,000 מ״ר של מחסנים לוגיסטיים ברחבי הארץ.