מועצת המובילים והמסיעים מזהירה מפני תוהו ובוהו בנמלים

גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל, קורא לשר האוצר בנימין נתניהו, ולשר התחבורה אביגדור ליברמן, לטפל בשינויים במבנה רשות הנמלים בתאום ובהבנה עם העובדים, וזאת כדי למנוע מצב של תוהו ובוהו בנמלי ישראל


00:00 ,11.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
גבי בן הרוש: " על פירוק רשות הנמלים בכוח ישלם המשק מחיר יקר "

גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים בישראל, קורא לשר האוצר בנימין נתניהו, ולשר התחבורה אביגדור ליברמן, לטפל בשינויים במבנה רשות הנמלים בתאום ובהבנה עם העובדים, וזאת כדי למנוע מצב של תוהו ובוהו בנמלי ישראל.

בן הרוש אומר, כי ועדי העובדים בנמלים אינם מחפשים את ההתנגשות עם הממשלה, הם מודעים לצורך בהתייעלות ומבקשים להיכנס למו"מ לקראת השינוי המבני. ואולם, הכל צריך להיעשות לדבריהם בהידברות ולא בכוח.

" השתתפתי בכל הדיונים המקדימים בנושא התאגוד יחד עם נציגי העובדים, והתברר כי ישנה אצלם נכונות ופתיחות ללכת לקראת השינויים. אסור לדחות את ידם המושטת של עובדי הנמלים ויש להיכנס אתם למו"מ הפעם ", אומר בן הרוש. " נעמוד לצדם של העובדים ולא ניתן למצב להידרדר ".

השיבושים בנמלים על רקע השינוי המבני כרוכים בהפסדים כבדים לחברות ההובלה ולמשק כולו, ויש למנוע זאת, אומר בן הרוש. אנו נתבע את הנזקים שייגרמו לנו מהמדינה שאותה נראה אחראית למשבר החדש בתפקוד הנמלים, הוסיף.

בן הרוש הורה ליועץ המשפטי של מועצת המובילים והמסיעים, עו"ד דוד כחלון לבחון את הנושא בהיבט המשפטי.