מועצת המובילים והמסיעים תובעת למנות דירקטורים משלה בנמלים
גבי בן הרוש: "ארגוני ההובלה וההסעה במועצת המובילים והמסיעים, נמנים על המשתמשים הגדולים בשירותי רשות הנמלים לכן, על פי כל היגיון שהוא, יש לאפשר למועצת המובילים והמסיעים לשלוח את נציגיהם לדירקטוריון"
00:00 ,29.11.2004
"ארגוני ההובלה וההסעה במועצת המובילים והמסיעים, נמנים על המשתמשים הגדולים בשירותי רשות הנמלים, הם גם הנפגעים הראשונים מסדרי העבודה בנמלים. לכן, על פי כל היגיון שהוא, יש לאפשר למועצת המובילים והמסיעים לשלוח את נציגיהם לדירקטוריון ולהיות שותפים פעילים בקביעת מדיניות התפעול של נמלי ישראל", כך אמר הבוקר גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים והמסיעים.
לדבריו, מדי יום פוקדות את הנמלים כ- 8000 משאיות ומה שקורא בנמלים משפיע על הרווחיות של המובילים.
בן הרוש ציין כי חברות ההובלה סופגות נזקים כבדים מעיכובים ושיבושים בסדרי העבודה בנמלים ולא ייתכן שלא תינתן להם האפשרות לשבת ליד שולחן הדיונים שבו נחתכים עניינים ונושאים הקשורים בגורלם של המובילים.
בן הרוש פנה בעניין זה לשר התחבורה מאיר שיטרית, בבקשה לשנות את הרכב הנציגים בדירקטוריון ולכלול בו את נציגי המובילים והמסיעים.
לדבריו, מדי יום פוקדות את הנמלים כ- 8000 משאיות ומה שקורא בנמלים משפיע על הרווחיות של המובילים.
בן הרוש ציין כי חברות ההובלה סופגות נזקים כבדים מעיכובים ושיבושים בסדרי העבודה בנמלים ולא ייתכן שלא תינתן להם האפשרות לשבת ליד שולחן הדיונים שבו נחתכים עניינים ונושאים הקשורים בגורלם של המובילים.
בן הרוש פנה בעניין זה לשר התחבורה מאיר שיטרית, בבקשה לשנות את הרכב הנציגים בדירקטוריון ולכלול בו את נציגי המובילים והמסיעים.
עשוי לעניין אותך
הפרוטוקול הפיננסי בין ישראל וסין נחתם בסוף השבוע
נמל עקבה: שיפור בתנועת המכולות
לראשונה: יצוא רימונים בחודשי החורף
שרגא ברוש: המשך החלשות הדולר יאט את הצמיחה במשק בשנתיים הקרובות
חברת אליאנס מציגה רבעון נוסף של רווח למרות השביתה בנמלים
פרידנזון חנכה מרכז לאחסון מכולות בסמוך לנמל חיפה