TMM Guanajuato- אניה חדשה

בהודעה שנמסרה ב-19 בדצמבר 2002 על ידי חברת TMM Lines, נמסר כי החברה קבלה לידיעה את האניה החדשה ה-TMM Guanajuato, בת ה-3,200 teu. ה- TMM Guanajuato שנבנתה במספנות China Shipbuilding Corporation ב- Kaohsiung שב- Taiwan


00:00 ,29.12.2002 מאת: מערכת פורט2פורט

בהודעה לעתונות שנמסרה ב-19 בדצמבר 2002 על ידי חברת TMM Lines, נמסר כי החברה קבלה לידיעה את האניה החדשה ה-TMM Guanajuato, בת ה-3,200 teu.

ה- TMM Guanajuato שנבנתה במספנות China Shipbuilding Corporation ב- Kaohsiung שב- Taiwan, הינה אניה אחות ל- TMM Colima שנמסרה לחברה באוקטובר ש.ז. אניה אחות שלישית ה- TMM Yucatan אמורה להמסר בינואר 2003.

שלושת האניות החדשות מיועדות לשדרוג הצי של הקו, בהתאם למדיניותה המוצהרת של חברת TMM Lines לשידרוג צי אניות המכולה שלה. בהתאם לכך, שלושת האניות החדשות הינן גדולות יותר, מהירות יותר ואף יעילות ואמינות יותר, כך מוסר מר Juan Manuel Gonzalez, סגן נשיא החברה. הוא גם ציין עוד כי החברה הרחיבה את הקווים ושדרגה שרותים נוספים, במיוחד את השרותים הממוחשבים שלה.

ה- TMM Guanajuatoתחל את שרותה בקו Mexico-Asia Express service ולאחר מכן תעבור לשרת בקו Gulf-Mexico-Americas service בתחילת פברואר.

באניה מותקנים כ-400 עמדות reefer ולפיכך היא מיועדת להעברת מטעני קרור בטווח מגוון של טמפרטורות מה- East Coast של דרום אמריקה ל-Gulf of Mexico.

שרות ה- Gulf-Mexico-Americas service פועל במתכונת של יום קבוע בשבוע, בשני קווים מחזוריים ופוקד את הנמלים הבאים:
Veracruz, Altamira, Houston, New Orleans, Miami, Port of Spain, Salvador, Rio De Janeiro, Vitória, Santos, Buenos Aires, Rio Grande, Itajai and Puerto Cabello.

חברת TMM Lines מפעילה קווי ספנות בין Asia, Mexico, South America, Central America, the Caribbean, Canada, the US West Coast, the US East Coast and US Gulf, North Europe and the Mediterranean.

TMM Lines חברה בקבוצת CP Ships group, אחת מהחברות המובילות בעולם.

סוכני TMM Lines בישראל הינם "קונמרט בע"מ".