מרה שיפינג תייצג את NMT ההולנדית בישראל

נבחרה לאחרונה לנציגה הבלעדית של חברת NMT Shipping אשר מתמחה בפעילות גלנוע ומרחיבה בכך את יכולות הלוגיסטיקה שלה בהובלת מתגלגלים גם בנמלי ה-DEEP SEA. את פעילות החברה בישראל תנהל גלית שמש


14:23 ,23.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מרה שיפינג ישראל (MARA SHIPPING) נבחרה לאחרונה לנציגה הבלעדית של חברת NMT Shipping ההולנדית אשר מתמחה בפעילות גלנוע (RORO).

 

מחברת מרה שיפינג נמסר כי ״NMT פועלת בנתיבי סחר חשובים ביותר ומציעה פתרונות יבוא ויצוא לסחורות מתגלגלות כמו מכוניות, משאיות, ציוד צמ״ה, קרוואנים, מכונות ומטענים אחרים הקשורים לגלנוע. החברה משתפת פעולה עם כל חברות הספנות המתמחות בגלנוע וקונה סלוטים מובטחים בכל הפלגה.

 

עוד נמסר מהחברה כי ״במהלך זה מרחיבה MARA SHIPPING הישראלית את יכולות הלוגיסטיקה שלה בהובלת מתגלגלים גם בנמלי ה-DEEP SEA כגון ארה״ב, דרום ומזרח אסיה, דרום אפריקה ועוד.

 

נזכיר כי מרה שיפינג מייצגת בנוסף בישראל בבלעדיות מזה מספר שנים את חברת UECC, חברת RORO בולטת באירופה אשר משרתת את נמלי ה-SHORT SEA ומציעה שירות גלנוע מנמלי אירופה וים תיכון לישראל.

 

עוד נמסר מחברת מרה שיפינג כי כחלק מהתרחבות החברה, וכראייה אסטרטגית לעתיד, מי שתנהל את פעילות החברה בישראל היא גלית שמש. לגלית שמש ניסיון רב בענף הספנות והשילוח, והינה  בעלת ידע נרחב וקשרים ענפים עם דמויות מפתח בענף. בעברה ניהלה גלית את קו ADMIRAL בישראל.

 

גלית שמש, מנהלת פעילות NMT בישראל, מסרה כי ״מרה שיפינג נותנת ללקוח פתרונות לוקאליים וגלובליים ובעיקר שקט נפשי. הלקוח יודע שהמטען שלו בידיים טובות ויגיע לייעודו בזמן הנקוב״.

 

שמש הוסיפה כי יתרונה היחסי של MARA SHIPPING נובע מכמה סיבות, בהן העובדה כי למרה שיפינג פתרונות מכל נמלי העולם באמצעות UECC ורשת NMT. כמו כן, קיימת הבטחה לפקידה שבועית מנמלי המוצא והבטחת מקום על האניות. לדבריה, השירות מאפשר אספקת ציוד מאפי מכל הגדלים, הובלת ציוד ביטחוני באניות RORO גם בדגל אמריקאי, ליווי צמוד של המטען גם בתנאי EXW ועד להגעתו לנמל היעד, ועוד.

 

קבוצת NMT נוסדה בשנת 1999 והינה חברת NVOCC המתמחה בהובלה ימית של אניות גלנוע. משרדי החברה ממוקמים ב-30 יעדים אסטרטגיים ברחבי העולם וכן נציגויות ביותר מ-50 מדינות שונות ברחבי הגלובוס. משנת 2019 קבוצת NMT היא חלק מ-Stena AB השוודית שבבעלות HYUNDAI GLOVIS.