חברות הנמל לבית הדין לעבודה: התיייצבות מלאה, תפוקות סבירות

חברת נמל אשדוד דיווחה הבוקר לבית הדין הארצי לעבודה כי תפוקות העבודה בנמל בכלל הסקטורים חזרו למצב הנורמטיבי והינן כמצופה. נמל חיפה: תפוקה סבירה שעמדה על כ-171 פעולות באניות מכולה


12:02 ,14.05.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

על פי הוראתו של בית הדין הארצי לעבודה ביום שבת האחרון העבירו הבוקר עד השעה 10:00 חברות נמל חיפה ואשדוד דיווחים על מצב התייצבות העובדים לעבודה וכן מצב התפוקות התפעוליות בנמלים. 

 

על פי הדיווח שהגישה הבוקר חברת נמל אשדוד לבית הדין הארצי לעבודה נמסר על התפוקות התפעוליות של הנמל מאז סיום השביתה אתמול במשמרת א׳.

 

בדיווח נכתב כי ״בסיום משמרות ב׳ ו-ג׳ ליום 13 במאי 2018 ניתן לדווח כי תפוקות העבודה בנמל בכלל הסקטורים חזרו למצב הנורמטיבי והינן כמצופה״.

 

נזכיר כי אתמול דיווחה חברת נמל אשדוד לבית הדין הארצי לעבודה כי התפוקות התפעוליות במהלך משמרת א׳ לא היו גבוהות ומספקות אך נראה כי על פי דיווחה הבוקר התפוקות שבו להיות משביעות רצון. 

 

נמל חיפה: תפוקה סבירה, התייצבות מלאה לעבודה

 

מחברת נמל חיפה נמסר הבוקר לבית הדין הארצי לעבודה כי התפוקה הממוצעת לצוות במשמרת במהלך משמרות העבודה אתמול (יום א׳) היתה סבירה ועמדה על כ-171 פעולות לצוות באניות מכולה. התפוקה באניות מטען כללי היתה תפוקה ממוצעת ורגילה. 

 

חברת נמל חיפה מסרה בנוסף כי נרשמה התייצבות מלאה לעבודה במשמרות, וכן בשאר הסקטורים בנמל.