בלומנטל בכנס לקוחות: ביצועי הנמל במגמת עלייה

בכנס לקוחות פרימיום שקיימה חברת נמל אשדוד שמעו הלקוחות על הרכישות החדשות של חברת הנמל ועל העלייה המתמדת במספר המכולות, האניות והמטען


10:11 ,12.07.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה בסוף השבוע האחרון 'כנס לקוחות פרימיום' בהשתתפות מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, חברי הנהלה בכירה ולמעלה מ-180 לקוחות פרימיום. האירוע התקיים באולם gray ביהוד, ובמסגרתו נערכה קבלת פנים חגיגית, קוקטייל והופעה מיוחדת של הזמר שלום חנוך.

 

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, הציג בפני הלקוחות את ביצועי הנמל בחמשת החודשים הראשונים של השנה וביצועים עסקיים הממחישים את מגמת העלייה המתמדת בה נמצא הנמל. הביצועים כוללים עלייה של 14.7% במספר המכולות המגיע לנמל בהשוואה לשנה קודמת, עלייה של כ-20% במספר האניות לעומת תקופה מקבילה בשנה קודמת ועלייה של 17% בכמות המטען הכללי המגיע לנמל.

 

עוד הציג בלומנטל את הגוררת החדשה שנמל אשדוד חכר, שיפורים טכנולוגיים ומקצועיים נוספים שהוכנסו לשגרת העבודה, ביניהם אתר האינטרנט החדש, שדרוג עמדת התורים בכניסה לנמל, מערכת הרישיונות ועוד.

 

בלומנטל אף סקר את הערכות הנמל לתחרות והתכניות האסטרטגיות להתמודדות עם השינויים בעולם התחבורה הימית. בלומנטל התייחס לקו החדש של האניות הגדולות במיוחד הפוקד את הנמל באופן תדיר ועמו מטענים מגוונים במיוחד, המצריכים עבודה ייחודית ורגישה של הצוות.

 

בלומנטל הודה ללקוחות החברה אשר בוחרים בנמל אשדוד כנמל הבית שלהם באופן סדיר ושוטף.