יו״ר דירקטוריון נמל אשדוד בטקס הרמת כוסית: נקלוט 32 סוורים חדשים

אורנה הוזמן בכור ציינה במהלך הטקס כי ועדת הכספים אישרה תכנית השקעה בגובה 1.5 מיליארד שקל עבור חמש השנים. ״הכרזנו על שנת 2018 כשנת השירות בנמל״


11:18 ,22.03.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח נערך אתמול בטרמינל הנוסעים בנמל אשדוד ומשך אליו, כמדי שנה, לקוחות ועובדים כאחד כמו גם קצינים וחיילים מבסיס חיל הים באשדוד. שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, שהיה אמור להיות אורח כבוד בטקס, הודיע ברגע האחרון כי לא יגיע לטקס בשל דיונים בקבינט שהתארכו. על אף העובדה שהטקס הוחרם על ידי מספר ועדים בנמל אשדוד האווירה ששררה במקום היתה חגיגית ונעימה.

 

ראשונת הדוברות היתה ארונה הוזמן בכור, יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אשר בחרה לנאום באופן ספונטני, ללא הקראה מהדף. הוזמן בכור התייחסה לשיבושים בעבודת הנמל שנגרמים על ידי העובדים וציינה כי היא מצרה על כך. ״כדי שנוכל לעמוד בתחרות עלינו לפעול יחד״, אמרה. לדבריה, העובדים יוזמנו בקרוב לישיבת דירקטוריון ויזכו לשטוח את טענותיהם בפני חברי הדירקטוריון.

 

הוזמן-בכור אף נשאה בשורות לנוכחים במקום וציינה כי ועדת הכספים של החברה החליטה לאשר תכנית השקעה אסטרטגית בגובה של 1.5 מיליארד שקל עבור חמש השנים הבאות – תקציב שיילך כולו לטובת שיפור השירות בנמל. עוד ציינה יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד כי ועדת הכספים אישרה קליטת של 32 סוורים חדשים לנמל אשדוד, וזאת במטרה לשפר את התפוקות ואת השירות. ״החלטנו לעשות קליטה נוספת של עובדים במטרה ברורה לשפר את השירות הניתן ללקוחות הנמל״.

 

 

קליטת העובדים החדשים תתבצע כבר במהלך חודש אפריל. נזכיר כי בתחילת חודש ינואר קלטה חברת נמל אשדוד 32 סוורים חדשים וביניהם 26 מבני העדה האתיופית, 4 נשים ו-2 בני מיעוטים.

 

הוזמן בכור הוסיפה וציינה כי ״החלטנו לעשות קליטה נוספת של עובדים במטרה ברורה לשפר את השירות הניתן ללקוחות הנמל. הכרזנו על שנת 2018 כשנת השירות בנמל וקליטת עובדים זהו מהלך חשוב לשיפור השירות של הנמל ללקוחות. אני קוראת לכל עובדי הנמל ולכל הוועדים לשתף איתנו פעולה במטרה להפוך את חברת נמל אשדוד לחברה טובה ואיכותית יותר״.

 

דר׳ יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, בירך גם הוא את הנוכחים בברכת חג פסח שמח, והתייחס להודעה על קליטת העובדים החדשים: ״קליטת העובדים החדשים היא בשורה חשובה ללקוחות. בשורה שמעידה עד כמה הפעילות בנמל אשדוד ממשיכה לגדול ולצמוח. אני מקווה שקליטה זו אכן תשפר את השירות שניתן ללקוחות״.

 

דר׳ זבה ציין עוד כי אם העובדים וההנהלה ישלבו ידיים יש להם את כל הכלים להצליח במטרתם לשפר את העבודה בנמל ולהביא אותו לגבהים חדשים. ״אנחנו הלקוחות נעזור לכם בכל מה שנוכל״, ציין נשיא לשכת הספנות הישראלית.

 

איציק בלומנטל, מנכ״ל חברת נמל אשדוד, בטקס הרמת כוסית אתמול:

 

 

מנכ״ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, הדגיש אף הוא את חשיבות שיפור השירות ללקוחות. ״עידן התחרות העומד בפתחינו מחייב אותנו לדאוג קודם לכל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות. בכדי שנוכל לעמוד בתנאי התחרות עם החברות שמתחרות מולנו אנחנו צריכים להיות יעילים ושירותיים. עלינו לדאוג שהקשר עם הלקוח יהיה עמוק ומשמעותי יותר. כל רבדי הארגון מרצפת הייצור ועד ההנהלה הבכירה צריכה להיות מכוונת לקוח. מוטלת עלינו האחריות לספק ללקוח מגוון גדול של אפשרויות, זמינות מלאה ותעריפים אטרקטיביים״.