מונו שני דירקטורים לחברת נמל אשדוד

ד"ר מאלק עמרור הוא בעל משרד עורכי דין, המתמחה בייעוץ כלכלי וליווי עסקי של לקוחות; ד"ר הניה ברקוביץ' הינה מנהלת השירות המטאורולוגי


13:32 ,09.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

שרי התחבורה והאוצר אישרו את מינויים של ד"ר מאלק עמרור וד"ר הניה ברקוביץ לכהן כדירקטורים בדירקטוריון חברת נמל אשדוד.

 

ד"ר מאלק עמרור הינו עו"ד ורו"ח, בעל משרד עורכי דין המתמחה בייעוץ כלכלי וליווי עסקי ללקוחות מהמגזר הפרטי והציבורי. עמרור הוא בעל ניסיון רב בתחום המקרקעין, תכנון ובנייה, שלטון מקומי ורישוי עסקים, ועסק רבות בהבראת חברות ורשויות מקומיות. 

 

במשך שנים שימש עמרור כדירקטור בחברת מקורות, בחברה לאוטומציה ובחברת נמל אילת. כן הוא שימש כיו"ר הרשות לשיקום האסיר וכיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה מורדות הכרמל, שבתחומה נמנים העיר נשר, טירת כרמל ורכסים. הוא בעל תואר ראשון ושני במשפטים, תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות וד"ר ברפואה אלטרנטיבית.

 

ד"ר הניה ברקוביץ' הינה סא"ל (מיל'), המשמשת כמנהלת השירות המטאורולוגי בכפיפות למנכ"ל משרד התחבורה ומנהלת כ-80 עובדים. במסגרת תפקידה היא אמונה על קביעת היעדים והמדיניות של השירות המטאורולוגי, גיבוש תוכניות העבודה וביצוע התקציב, ומשמשת כיו"ר ועדת המכרזים והיועצים של השירות. בתוקף תפקידה מכהנת ברקוביץ' כנציגת ישראל בארגון המטאורולוגי העולמי.

 

בעברה שימשה ברקוביץ' כיועצת של התעשייה האווירית. במסגרת שירותה הצבאי היא שימשה כראש ענף הידרוגרפיה בחיל הים, ראש תחום מיחשוב במודיעין חיל הים וכקצינת מטה בכירה לאיכות ותכנון תוכנה. במסגרת תפקידיה היתה אחראית על ניהול תוכנית העבודה של החיל, גיבוש התקציב, מעקב ובקרה. היא בעלת תואר ראשון בפיסיקה, תואר שני בגיאופיסיקה ומדעים, ותואר שלישי בניהול מערכות מידע.