נמל אשדוד: חידוש רישיונות הכניסה לנמל יבוצע באופן מקוון

הודות לשימוש במערכת מקוונת חדשה שפותחה ע״י מחלקת הביטחון בנמל ובשיתוף אגף המחשוב של חנ״י קוצר משמעותית הליך חידוש רישיון הכניסה לנמל. לחברות תובלה יתאפשר חידוש עד לשנת 2020


13:02 ,28.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ממשיכה במגמת החדשנות, ומאפשרת חידוש רישיונות כניסה לנמל באמצעות מערכת מקוונת. מחברת נמל אשדוד נמסר כי לקוחות נמל אשדוד וקבלנים  יתאפשר חידוש הרישיון לשנת 2019, ולחברות תובלה המחדשות דרך נמל אשדוד יתאפשר החידוש עד לשנת 2020.

 

מדובר בהמשך המגמה של העברת הנמל לאמצעים טכנולוגיים חדשניים, על מנת לייעל ולפשט תהליכים במטרה לספק ללקוחות הנמל את השירות הטוב ביותר. מנגנון חידוש מקוון פותח ע״י מחלקת הביטחון בנמל בראשותו של מנב״ט הנמל ברנרד בן ישי ובשיתוף אגף המחשוב של חברת נמלי ישראל.

 

עד לאחרונה נאלצו הלקוחות, הנהגים ונותני השירותים החיצוניים לנמל להגיע פיזית למחלקת חידוש הרישיונות ולעבור תהליך של חידוש רישיון. מדובר על למעלה מ-20,000 איש המחדשים מדי שנה את רישיון הכניסה

 

כניסה לנמל אשדוד מותנית בקבלת רישיון כניסה עקב היותו של הנמל גוף חיוני ביטחוני למדינת ישראל. הרישיון תקף לשנה קלנדרית אחת ולאחריו יש לחדשו. עד לאחרונה נאלצו הלקוחות, הנהגים ונותני השירותים החיצוניים לנמל להגיע פיזית למחלקת חידוש הרישיונות ולעבור תהליך של חידוש רישיון. מדובר על למעלה מ-20,000 איש המחדשים מדי שנה את רישיון הכניסה.

 

החידוש המקוון מקצר משמעותית את זמן ההמתנה לשירותי החידוש השונים בתחום הרישוי, לכלל הלקוחות המחדשים באופן שוטף רישיונות כניסה לנמל. מחברת נמל אשדוד נמסר כי החידוש המקוון פשוט וידידותי למשתמש ומעניק חוויית שירות ייחודית מסוגה בתחום הרישוי בנמלים.