אשל ארמוני: בקרוב נתחיל ביישום תכנית ״נמל חיפה 2030״

יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה ציין הבוקר בוועידת התשתיות בתל אביב כי מטרת התכנית היא להפוך את נמל חיפה לנמל חכם ואפקטיבי. ״אני צופה שנמל חיפה יהיה הראשון שייצא למכרז של משקיע אסטרטגי״


12:45 ,10.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה, אשל ארמוני, השתתף הבוקר בוועידת התשתיות 2018 שהתקיימה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. ארמוני ציין בדבריו בכנס התשתיות כי ״בשבוע שעבר הושגו הסכמות לגבי יישום התכנית להיערכות לתחרות בנמל חיפה. אני צופה שנמל חיפה יהיה הראשון שייצא למכרז של משקיע אסטרטגי. חיפה תחילה״. 

 

לדברי ארמוני, ״משרד התחבורה בראשות השר ישראל כץ, הדירקטוריון, ההנהלה, הוועדים ועובדי הנמל, משרד האוצר וההסתדרות - כולם נרתמו יחד כדי להכשיר את נמל חיפה לתחרות. לפני כשנה הצגתי בדירקטוריון החברה את תכנית ‘נמל חיפה 2030׳, שמטרתה להפוך את נמל חיפה לנמל חכם ואפקטיבי. בחודשים הקרובים כבר נתחיל ביישום חלקים מהתכנית. 

 

ארמוני הוסיף כי ״פתיחת כתב ההסמכה תאפשר לנמל להרחיב את הפעילות העסקית ובכך להיות אטרקטיבי יותר למשקיע האסטרטגי. פרויקט חזית הים יהפוך את הנמל לפתוח יותר, ויאפשר שילוב של תיירות, מסחר ותעסוקה. כל אלה ומהלכים נוספים יהפכו את נמל חיפה לחכם יותר, תחרותי יותר ופתוח יותר לציבור הישראלי״.