למרות הרגיעה: 2 אניות נוסעים נוספות מוסטות לחיפה

למרות הרגיעה הזמנית בירי טילי הגראד מרצועת עזה לערי וישובי הדרום, חלק מאניות הנוסעים מעתיקות באופן זמני את הפקידה שלהם מנמל אשדוד לנמל חיפה


00:00 ,02.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

למרות הרגיעה בירי על ישובי הדרום, חלק מאניות הנופש מדלגות, באופן זמני ובמהלך הימים הקרובים בלבד, על הפקידה באשדוד. למערכת PORT2PORT נודע כי האניה M/S Silver Wind, שעל סיפונה 240 נוסעים ו- 240 אנשי צוות, תוכננה לפקוד ביום שישי הקרוב את אשדוד ובשבת את חיפה. אולם לאור הרגישות הבטחונית שונה סבב הפקידה והאניה תפקוד רק את נמל חיפה בימי שישי ושבת הקרובים. הנוסעים על האניה הינם תיירים מחו"ל והסיורים המאורגנים יצאו, לאור זאת, רק מחיפה.

גם האניה M/S Amadea תדלג על נמל אשדוד. האניה, שעל סיפונה 479 נוסעים ו- 310 אנשי צוות, תוכננה להגיע ביום ראשון הקרוב לנמל אשדוד ולמחרת לנמל חיפה. אולם, גם במקרה זה, בימי ראשון ושני הקרובים תפקוד האניה רק את נמל חיפה.

את שתי האניות מייצגת בישראל הסוכנות כרמל שרותי ספנות.

מנמל חיפה נמסר על היערכות מיוחדת, במסגרתה הנמל נוקט במאמצים רבים בכדי לאפשר לאלפי התיירים שהות חווייתית ומהנה בישראל, זאת על אף העומס הגדול.

נזכיר כי חברת נמל חיפה דיווחה על שנת תיירות מוצלחת לאורך 2011 ועל עומס מבורך בפרט בחודשים ספטמבר עד דצמבר. את אוקטובר מסכם נמל חיפה במספר המרשים של 34,300 תיירים.

 

מנמל חיפה נמסר על היערכות לקליטה של כל התיירים, לרבות תיגבור האבטחה בנמל ופתיחת ערוץ עדכונים מיוחד באתר האינטרנט של הנמל לטובת חברות ההסעות, המוניות ומדריכי הטיולים.