נמל חיפה מצדיע לעובדים המצטיינים

בטקס מרגש באולמי "כחול" הוענקו למצטייני נמל חיפה תעודות הוקרה מטעם הנמל ומטעם פרויקט עובדים מצטיינים של ידיעות אחרונות ע"ש נח מוזס


00:00 ,27.11.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

אחת לשנה מצדיע נמל חיפה לעובדים המצטיינים שלו. תהליך הבחירה של "נבחרת השנה" הוא תהליך ארוך, וחוצה את כל חטיבות החברה. הבחירה, מדי שנה, אינה פשוטה, ומבין שלל המועמדים, אל קו הגמר מגיעים מספר מצומצם של עובדים, כאלה שתרומתם, אופיים ורוחם מהווים מקור לגאווה ולהשראה לעובדי הנמל

 

השבוע התקיים הטקס הרשמי, ובאולמי "כחול" במגדלי חוף הכרמל התכנסו מנהלי הנמל, ראשי הוועדים וכמובן העובדים מלווים בבני משפחותיהם ובעמיתים לעבודה. רשימת המברכים נראתה בתחילה אינסופית, אבל הרבים שרצו לברך כל אחד ואחד מהמצטיינים עשו זאת בהרבה חום, הערכה וגם בקיצור יחסי, כך שהאירוע היה מכובד וגם מרגש.

את מהלך האירוע כולו תיעדו גם אנשי ידיעות אחרונות, שבחירת העובדים המצטיינים בנמל היא חלק מפרויקט ההנצחה של נח מוזס העורך המיתולוגי של העיתון, שכולל הופעה של עובדים מצטיינים מעשרות חברות מובילות במשק בין עמודי העיתון. נציג ידיעות אחרונות בטקס, עשור לוין אמר באירוע: "המשאב האנושי היה ונשאר הדבר החשוב ביותר בהצלחת החברה". אמר וצדק.

נראה היה שראשי הוועדים היו ההורים הגאים של האירוע הזה. מאיר תורג'מן ורותי כהן עוד הספיקו להתווכח ביניהם מעל הבמה למי משניהם ראוי שיהיו יותר מצטיינים...

אביעד רוזליס, עובד מצטיין, הפנה בדבריו קריאה להנהלת הנמל: "יש מקום לערב את כל העובדים במצבה של החברה במאקרו. כך, כשנרצה להתחרות, להתייעל ולעשות שינויים כל העובדים ידעו את הפרטים. לפעמים האני הפרטי גובר על טובתה של החברה, אולם אם העובדים יכירו יותר את המצב, המשקולת הזו תתאזן ואולי טובת החברה תגבר על הטובה האישית. העובדים הצעירים שלנו הם משכילים, נבונים ומבינים תהליכים כלכליים. אני בטוח שתמצאו בהם פרטנרים".

תמיר נוימן, סמנכ"ל למשאבים: "מוטלת עליכם, המצטיינים, יותר אחריות מכבוד. עליכם להוביל את המערכת לקראת שינויים מתחייבים במאה ה-21. אתם מהווים את שדירת העובדים החשובה בארגון. עלו והצליחו"

וסיכם המנכ"ל, מנדי זלצמן: "אנחנו כבר לא עבדים כעם, אולם רבים מהאנשים הם עדיין עבדים לעצמם, ל'פרעה' ששוכן בתוכם ומונע מהם לתת יותר מעצמם. המצטיינים שכאן באולם הזה הצליחו להתנער מאותו 'פרעה' פנימי. הם אינם משועבדים, הם חופשיים".

המצטיינים:

עודד אור – מנהל מצטיין נמלי, רמ"ד תכנון ובקרה (TOS), מוביל את פרויקט ה-TOS. מפגין מקצועיות רבה מול עובדיו, מנהליו ומול חברת Navis.

אביעד רוזליס – עובד מצטיין נמלי - מפעיל ציוד מכני (מנופאי גשר), עובד חיובי ומסור. נכון וזמין בכל עת לסייע לעמיתיו לעבודה. בעבודתו מוכיח מקצועיות ברמה גבוהה ומשדר אמינות. מגלה יוזמה ומוטיבציה ובכך משמש דוגמה לשאר העובדים.

אלון בוכבינדר – עובד מצטיין נמלי - עוזר ראש מדור הכנסות, חרוץ ואחראי באופן יוצא דופן. מקצוען בתחומו, שתרם תרומה רבה להטמעת הרפורמה המורכבת בתעריפים.

מנסור שחאדה – מפעיל ציוד מכני (מנופאי גשר), תורם ויוזם תוך השקעה מזמנו הפרטי. בעל ניסיון מקצועי עשיר ומהווה דוגמה לעמיתיו לעבודה.

דורון אהרונוביץ' – סוואר ומפעיל גורר, עובד מסור וממושמע, תורם ליעילות העבודה. נכון וזמין לכל סוג עבודה בסקטור ואף מעבר לשעות העבודה הפורמאליות.

יצחק חביב – אחראי תצפית, עובד מיומן, חרוץ בעל יחסי אנוש מצוינים ומוערך ע"י הממונים שלו. יחסו אל לקוחות הנמל ראוי לשבח.

מאיה לוי-צפר – מפעילת חדר בקרה, מיומנת ומקצועית מאד. מטמיעה בהצלחה רבה תהליכי עבודה חדשים מול לקוחות ומשתמשי החברה, ופועלת לטיוב ושיפור רמת הנתונים במערכות המידע התפעוליות.

אלעזר פרנקו – סגן מנהל עבודה חשמל רשת, מקצועי ואמין. משמש דוגמה לעובדי האגף הן בהתנהגותו והן מבחינה מקצועית. אינו חוסך במאמציו לביצוע תפקידו בצורה הטובה ביותר.

רן שגב – מנתח מערכות, רכז מערכות לוגיסטיות, מגלה בעבודתו חריצות, מסירות, יוזמהויצירתיות. מבצע עבודתו במקצועיות ובסטנדרטים גבוהים תוך יכולת ניהול פרויקטים ברמה גבוהה.