סימקין מסכם שנה מוצלחת

קצת למעלה משנה חלפה מאז נכנס עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל, לתפקידו ובראיון מיוחד הוא מספר על פעילות החברה מאז שנכנס לתפקידו בינואר שעבר, על שוק הספנות העולמי ועל התוכניות לעתיד


00:00 ,10.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

קצת למעלה משנה חלפה מאז נכנס עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל, לתפקידו ובראיון מיוחד הוא מספר על פעילות החברה מאז שנכנס לתפקידו בינואר שעבר, על שוק הספנות העולמי ועל התוכניות לעתיד
 
על עדני סימקין, מנכ"ל MSC ישראל, אפשר לומר כי הוא נחשף לסודות הענף יותר מרבים אחרים במסגרת תפקידיו הקודמים, לרבות ראש מנהל וספנות בצים וכסגן יו"ר מועצת המנהלים של נציגות מארסק ושותף בסוכנות בישראל.
 
בראיון מיוחד ל- port2port, המתפרסם במלואו במגזין שיוצא לאור בימים אלה, הוא מספר, בין היתר, על אתגר קטן שיש לו - להביא את אוניות הנוסעים של החברה לפקידה בישראל. בבעלות MSC אוניות נוסעים מהגדולות בעולם ואנשי מחלקת הנוסעים שהוקמה בסניף הישראלי כבר החלו במכירת כרטיסים בישראל למעוניינים בקרוזים. "אנו מלאי תקווה שנצליח לשכנע את הבעלים לפקוד עם אוניות הנוסעים את ישראל", הוא אומר, "אם תהיה פה רגיעה, אין ספק שאוניות הנוסעים ישובו לפקוד את ישראל".
 
סימקין יודע לספר כי בחברת MSC חל בשנים האחרונות גידול עצום במספר האוניות בבעלות. "כאשר חברת האם מגדילה את נפח הצי שלה בשנה זו בכ-30% ברור שיש לכך השפעה על הפעילות הקווית של החברה בעולם על כל סניפיה. יש יעדים מסחריים ברורים, בכדי שהאוניות יפליגו בתפוסה מקסימלית. כאשר נפח האוניות גדל נפתחת בפנינו הזדמנות להיכנס לאזורי סחר חדשים, כתוצאה מהקצאת מקום נוסף באוניות".
 
סימקין מסביר שבפעילותה בישראל יישמה MSC שלושה דגשים. הראשון, כניסה לאזורי סחר חדשים, בנוסף לפעילות באירופה ובים התיכון בהם MSC היא חברה מובילה בענף. "אנו מובילים כיום בשר מדרום אמריקה, עץ מאפריקה, קפה מוויטנאם ויצוא ישראלי לכל יעד בעולם".
 
הדגש השני היה בהתאמת המבנה הארגוני של מחלקת השיווק והמכירות ליעדים החדשים. "חילקנו את הפעילות ליבוא ויצוא, ובמסגרת זאת פועלים מנהלי קווים לכל אזורי הסחר. הגדלנו את מספר העובדים העוסקים בשירות לקוחות ומכירות. לאחרונה אף עברנו למשרדים חדשים בתל אביב ובחודש הבא בחיפה.
 
ולבסוף, הדגש השלישי שבו התמקדה החברה היה בהוספת מחלקות חדשות, כגון מחלקת קירורים שאחראית על כל הפעילות ביבוא ויצוא מכולות קירור, מחלקת שיווק ומחלקה שעוסקת בקרוס טריידינג ומשרתת לקוחות אשר מובילים מטענים בינלאומיים בפריסה העולמית של החברה.
 
כאמור, את הראיון המלא עם עדני סימקין ניתן לקרוא במגזין PORT2PORT שיצא לאור בימים אלה.