MSC ו- CMA CGM ישיקו שלושה שירותים משותפים חדשים

ימים ספורים לאחר ההודעה של שתי ענקיות הספנות, MSC ו- CMA CGM, על החתימה על הסכם לשיתוף פעולה משמעותי, מתבררים הבוקר פרטים נוספים בדבר היערכות מחודשת ומשודרגת בסחר שבין נמלי אסיה ונמלי צפון אירופה


00:00 ,07.12.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

הערפל סביב ההודעה הדרמטית של שתי ענקיות הספנות מתפזר ועתה נחשף כי החל מחודש מרץ 2012, תיערך MSC מחדש בקוים הקיימים ה- Silk וה- Lion, ותוסיף שלושה קוי שירות חדשים בשיתוף עם CMA CGM. נזכיר כי שתי ענקיות הספנות הסכימו ליצור שותפות תפעולית רחבה שתכלול את אזורי הסחר המרכזיים

ימים ספורים לאחר ההודעה של שתי ענקיות הספנות, MSC ו- CMA CGM, על החתימה על הסכם לשיתוף פעולה משמעותי, מתבררים הבוקר פרטים נוספים בדבר היערכות מחודשת ומשודרגת בסחר שבין נמלי אסיה ונמלי צפון אירופה.

מהודעת החברות עולה כי השינויים הצפויים בלוח ההפלגות ייכנסו לתוקפם בראשית מרץ 2012 והם יכללו סבב פקידה מחודש בקוים הקיימים, ה- Silk וה- Lion, כמו גם הוספת שלושה קוי שירות חדשים, בשיתוף עם CMA CGM.

הקו המשותף הראשון של שתי ענקיות הספנות ייקרא Swan והוא יופעל באמצעות 11 אניות מכולה של CMA CGM בקיבולות של 11,400 TEU. סבב הפקידה יכלול את הנמלים:

Xingang, Pusan, Qingdao, Shanghai, Xiamen, Singapore, Port Kelang, Tangiers, Le Havre, Hamburg, Bremerhaven, Antwerp, Zeebrugge, Beirut, Jeddah, Port Kelang, Singapore, Xingang

הקו המשותף השני ייקרא Condor והוא יופעל באמצעות 11 אניות מכולה, כולן של MSC, בקיבולות של 14,000 TEU. סבב הפקידה יכלול את:

Ningbo, Shanghai, Nansha, Hong Kong, Chiwan, Yantian, Vung Tau, Southampton, Hamburg, Bremerhaven, Rotterdam, Zeebrugge, Le Havre, Malta, Korfakkan, Port Kelang, Singapore, Yantian, Ningbo

ואילו הקו המשותף השלישי ייקרא Jade והוא יופעל במשותף באמצעות 9 אניות בקיבולות של 9,500 TEU. סבב הפקידה של שירות זה יכלול את הנמלים:

Shanghai, Ningbo, Hong Kong, Chiwan, Yantian, Singapore, Port Kelang, Gioia Tauro, Malta, Tangiers, Port Kelang, Singapore, Vung Tau, Shanghai

נזכיר כי שתי החברות, MSC השוויצרית-איטלקית שבבעלות משפחת אפונטה, הממקומת שניה בדירוג חברות הספנות הגדולות בעולם, וחברת CMA CGM מצרפת שבבעלות משפחת סעדה, המדורגת במקום השלישי, הסכימו בינהן ליצור שותפות תפעולית רחבה שתכלול את אזורי הסחר המרכזיים לרבות אסיה-צפון אירופה, אסיה-דרום אפריקה וכל השווקים שבדרום אמריקה. החברות חתמו על ההסכם בראשית חודש זה.

בחברת MSC ציינו כי ההעירכות המחודשת בסחר אסיה-אירופה, בצירוף הפריסה הנוכחית, הרחבה ממילא, של MSC באזור הים התיכון באמצעות השירותים הסדירים הקרויים Dragon ו- Tiger, החברה תמצב עצמה בצמרת הגבוהה של המובילים הימיים בכך שתציע כיסוי רחב יותר של יעדים, תדירות הפלגות גבוהה יותר, לוח הפלגות אמין יותר וזמני הפלגה קצרים במיוחד בסחר בין אסיה לצפון מערב אירופה.