חברת Damco הקימה חברת שילוח דיגיטלית בשם Twill

הפתרון של החברה החדשה מאפשר ללקוחות להזמין, לנהל ולפקח על משלוחים מקוונים וכל זאת בלחיצת כפתור. השירות מוצע כעת לשוק הבריטי בלבד


11:05 ,09.04.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Damco, ספקית עולמית של שירותי שילוח חדשניים ואספקה ​​של שירותי ניהול שרשרת אספקה, וחברת בת מקבוצת מארסק, הודיעה על השקת חברת סטארט-אפ חדשנית בשם Twill -  משלח דיגיטלי -  שנועד לפשט את הליכי המשלוח כאשר הלקוח נמצא במרכז. חברת "טוויל לוגיסטיקה" תשמש למעשה כחברת שילוח דיגיטלית ותאפשר לדמקו להתחרות בצמיחה המהירה בענף ואף להציע שירותי שילוח ללקוחות חדשים.

 

מחברת דמקו נמסר כי הפתרון החדש מאפשר ללקוחות להזמין, לנהל ולפקח על משלוחים מקוונים בלחיצת כפתור, תוך התמקדות בארבע תכונות עיקריות חשובות שהן: קבלת הצעת מחיר באופן מיידי, טיפול משולב במסמכים, שקיפות וניהול יזום של אירועים חריגים – כל זאת באמצעות הסמארטפון.

 

הסטארט אפ החדש, אשר פעילותו תתמקד בתחילה בניהול משלוחים ימיים בקווי הסחר שבין סין לבריטניה בלבד, יגדיל בהדרגה את פעילותו תוך הוספת נתיבי משלוח נוספים ומוצרים במהלך החודשים הקרובים.  משרדי החברה החדשה נמצאים בהאג – בנפרד ממשרדי דמקו והיא מעסיקה כ-30 עובדים  - שני שליש מהם בעלי רקע טכנולוגי וכשליש מהמגזר הלוגיסטי.

 

טרולס סטוברינג (Troels Stovring), מנכ"ל Twill לוגיסטיקה ציין: "אנו מבינים כי לא כולם מומחים בשילוח ימי. 'טוויל' נועד לשמור על תהליך פשוט ככל האפשר של הזמנת המשלוח. אנחנו נוקטים בגישה זריזה, על מנת לפתח מוצר עבור הלקוח כאשר הצרכים שלהם הם בליבה של כל מה שאנחנו עושים. אנו בטוחים כי זה יפשט את הליך השילוח באופן משמעותי וייצור חוויית לקוח מדרגה ראשונה".

 

ג'ו סאותוול, מנהלת הלוגיסטיקה של Randa אביזרים כבר משתמשת בפלטפורמה: "שמחנו מאוד להיות מעורבים בשלבים המוקדמים של הפיתוח של טוויל. כבר עכשיו הפלטפורמה המקוונת נותנת לנו ראייה משופרת של המשלוחים שלנו כלומר, אנו יכולים לראות היכן הסחורה שלנו נמצאת בשרשרת האספקה ​​בכל זמן נתון. בעבר, הסתמכנו על הרבה תהליכים ידניים, כולל הודעות דוא"ל הלוך וחזור עם הצוות שלנו בסין, אבל טוויל מאפשר לנו לראות את כל המידע במקום אחד וזה כל כך פשוט לשימוש".

 

טוויל היתה עד כה בשלב הרצה סגור עם עשרה לקוחות נבחרים שנבחרו בקפידה. החל ממחר (10 באפריל) הפלטפורמה תהיה זמינה לשוק בבריטניה.