חברת Drewry: מדד האמינות בשירות – הגבוה ביותר מזה חצי שנה

חברת הספנות שנמצאה האמינה ביותר מבחינת עמידה בזמנים היא חברת OOCL. גם האיחור הממוצע ירד והוא עומד על 0.8 יום


13:26 ,30.06.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

התחרות הגוברת בשוק הספנות נותנת אותותיה והלקוחות נהנים משירות אמין יותר. על פי נתוני ביצוע של חברת המדרוג Drewry  חברות הספנות הגיעו לשיא במדדי ה"אמינות בשירות" בחודש מאי האחרון.

 

על פי הנתונים, חברת הספנות האמינה ביותר מבחינת עמידה בזמנים היתה חברת OOCL אשר הגיעה ליעד בזמן המיועד ב-81.1% מהמקרים. צמוד מאחוריה נמצאת החברה הטייוואנית Wan Hai עם 81.01% ומיד אחריה חברת Evergreen עם 80.3%.

 

ממוצע ה"הגעה בזמן" עבור עשר הנתיבים שנבדקים על ידי חברת Drewry עמד על 76% והוא גבוה ב-4% מממוצע ההגעה בזמן בחודש אפריל השנה.

 

בשמונה מתוך עשרה הנתיבים שבדקה החברה נמצא כי נרשמה עלייה ממעקב של חודש אחר חודש והשיא הוא בחודש מאי. זאת למעט נתיב אסיה-אפריקה, אשר ירד ב-11.9 נקודות ועמד על  72.5%, ונתיב אסיה - דרום אמריקה אשר ירד ב-1.5 נקודות ועמד על 75.7% ממוצע הגעה בזמן.

 

השיפור הגדול ביותר נרשם בנתיב הטרנס-פסיפי , אשר עלה ב-9.8% והגיע לממוצע של 76.3% הגעות בזמן ליעד.

 

בנוסף לשיפור בזמני ההגעה בזמן, נרשמה ירידה בימי האיחור הממוצע. בעוד שבאפריל האחרון האיחור הממוצע עמד על 0.9 יום, בחודש מאי הוא עמד על 0.8 יום איחור ממוצע – הנתון הנמוך ביותר מאז חודש דצמבר 2015.

 

מחברת Drewry נמסר כי המגמה של שיפור בזמני ההגעה נמשכת, וכי חברות הספנות אף שמות דגש על אמינות בשירות במאמצי השיווק שלהן.  

 

עשרת הנתיבים שנבדקים על ידי חברת Drewry  כוללים את אסיה-אירופה, הטראנס-אטלנטי, אסיה-אפריקה, אסיה, דרום אמריקה, Transpacific, אסיה דרום אסיה, אירופה-המזרח התיכון, אסיה-אוקיאניה, אסיה-המזרח התיכון, ובאירופה-דרום אמריקה.