חדש: חברת CMA CGM מאפשרת שימוש בשטר מטען אלקטרוני לכל לקוחותיה

האפשרות לשימוש בשטר מטען אלקטרוני (Electronic Bill of Lading) היתה כלולה בתחילה עם השקת שירות eBusiness באפריל השנה. החברה מדגישה כי במספר ארצות קיימות הגבלות מקומיות על שימוש בשטר מטען אלקטרוני


11:05 ,11.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת CMA CGM הודיעה כי החל מהשבוע היא תאפשר שימוש בשטר מטען אלקטרוני בכל פלטפורמות החברה. האפשרות לשימוש בשטר מטען אלקטרוני (Electronic Bill of Lading) היתה כלולה בתחילה עם השקת שירות eBusiness באפריל השנה והושקה בהדרגה ביתר  שירותי החברה.

 

יחד עם זאת, החברה מדגישה כי בכמה ארצות קיימות הגבלות מקומיות על שימוש בשטר מטען אלקטרוני במקום במסמכים מנייר, וכי יש להתחשב בכך בעת השימוש באופציה האלקטרונית.

 

המהלך הינו חלק מתנועה הולכת וגדלה במגזר הספנות למעבר לשימוש בפעולות ללא נייר, וכחלק ממאמצי חברת הספנות הצרפתית להשיג יעילות ואבטחת מידע באמצעות יוזמות דיגיטליות חדשניות כגון ארגון DSCA (Digital Container Shipping Association) ו-TradeLens.

 

נציין כי החברה משדרגת את פלטפורמת eBusiness באמצעות שירותים כגון Discover My Prices ו-Instant Quote.

 

נציין כי על פי הערכות 15% מעלויות השילוח מיוחסות לעבודת ניירת, מסמכים וטיפול. זאת ללא הוספת הזמן הנדרש להעתיק אותם, להפיץ אותם, לקבל אותם או לתקן אותם בזמן שהמסמכים עוברים ידיים לאורך השרשרת הלוגיסטית.